Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen oplaadpoort

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2023 02:33 PM)
820 Weergaven
MarcW
Pioneer
Opties
Beste

Ik ondervind de laatste tijd veel problemen als ik mijn Ultra21 wil opladen. Om de haverklap krijg ik de melding dat er vocht of een vreemde stof gedetecteerd werd in de oplaadport. Mijn GSM komt echter nooit in vochtige ruimten. Soms helpt het als ik een andere lader gebruik maar vaak ook niet. Draadloos laden gaat zonder probleem. Soms laad hij ook maar heel traag op. 2u ipv vb 1u.... ik vermoed dat mijn oplaadpoort defect is.... 
Mogelijks zijn er nog die dit probleem ervaren?

Grts

Marc

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MarcW, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Helaas nog niet met het gewenste resultaat. Is de oplaad poort verder goed schoon? Wanneer dit ook geen verschil maakt zal een serviceverzoek de volgende stap zijn. Via onze website kan je de telefoon aanmelden voor een reparatie. Je kan hierbij kiezen voor onze ophaalservice of om een afsrpaak te maken voor een bezoek aan één van onze service punten. In het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2SodjO5
• Ophaalservice: https://bit.ly/339QmBR

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
MarcW
Pioneer
Opties
Dat is het hem dus net...mijn gsm zit altijd in een volledig dichte hoes dus zelfs regendruppels kunnen niet aan het toestel.... als de melding nog es komt maak ik een screenshot...helaas ken ik het antwoord van Samsung al wel.
0 Likes
MarcW
Pioneer
Opties
Idd. In de auto had hij het gisteren ook....geen Android auto gisteren dus. Vandaag werkt hij weer normaal.
0 Likes
MarcW
Pioneer
Opties

Hier een gelijkaardig probleem.  Om de haverklap de melding ´vocht gedetecteed´ terwijl er geen vocht in zit.  Hij laad ook niet meer snel op.  Een halve lading duurt nu bijna 1.5 uur . Voor mij zal het geen samsung meer zijn. 

0 Likes
Fever_jl
Navigator
Opties
Dit kan inderdaad komen door een versleten/kapotte poort.
Heb ik in tijde ook gehad met een andere gsm. Door een paar keer te veel kracht uit te beoefenen op de poort tijdens het laden of luisteren naar muziek kwam deze los.
Vind ofwel een kabel die wel blijft werken, zoek een reparatie centrum om de poort te vermaken (als er geen vuil in zit, wat ook het probleem kan zijn.), of kijk voor een nieuwe telefoon. Wat een beetje extreem is, maar toch velen hun keuze.
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MarcW, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Helaas nog niet met het gewenste resultaat. Is de oplaad poort verder goed schoon? Wanneer dit ook geen verschil maakt zal een serviceverzoek de volgende stap zijn. Via onze website kan je de telefoon aanmelden voor een reparatie. Je kan hierbij kiezen voor onze ophaalservice of om een afsrpaak te maken voor een bezoek aan één van onze service punten. In het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2SodjO5
• Ophaalservice: https://bit.ly/339QmBR

Groeten,

Martijn

0 Likes
MarcW
Pioneer
Opties
Het gaat intussen van kwaad naar erger. Nu geeft hij geen melding meer dat er vocht gedetecteerd werd maar hij laadt ook niet meer op via de kabel. Van mijn zoon tijdelijk een draadloze lader kunnen lenen maar het duurt enorm lang om er enkele procenten bij te laden. Morgen kijken voor een vervangtoestel en deze maar laten repareren. Is nog garantie.
MartijnK
MegaStar
Opties

Gelukkig kan je het toestel nog wel opladen via een draadloze oplader, al is dit lang niet zo snel als met een kabel. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op je telefoon. Wanneer je langsgaat bij één van onze service punten kunnen mijn collega's dit ook direct beoordelen en repareren.

Groeten,

Martijn

0 Likes