Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

weg vallen van het geluid bij draadloze oortjes en de note 8

(Onderwerp aangemaakt op: 06-05-2018 08:44 AM)
720 Weergaven
JohanMaalman
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb al een tijdje mijn note 8 en ben er erg blij mee. maar nu heb ik er draadloze oortjes gekocht. en het werk goed.

Maar nu als ik mijn telefoon in mijn zak doe gaat het geluid uit na ongeweer 10 á 15 min. dit is erg lastig op de fiets.

Ik heb om mijn telefoon een orgineel Samsung Note 8 hoesje, eentje met led aanduiding er op.

De time-out van het scherm staat op maximaal. Maar dit hoort volgens mij geen probleem te zijn, tenminste dit had ik niet op mijn Note 5. Ook staat het mogen ontgrendelen van de telefoon, voor deze oortjes op aan.

Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik wel gewoon langer dan deze tijd naar mijn muziek kan luisteren als ik op de fiets zit.

Johan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mamosi56
Journeyman
Opties
Ik durf er niet op te klikken..
Maar het probleem is opgelost. Het zat in de app en niet in de telefoon. Excuses

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JohanMaalman,

welke oortjes heb je precies en zijn deze verbonden via Bluetooth?

rsz-846676
0 Likes
JohanMaalman
First Poster
Opties

Hallo. Oké heb oortjes van Jabra. Al jaren en werkte oke met mijn andere Note telefoons. En ik heb ze via bluetooth 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je eens kijken of dit ook gebeurt in de veilige modus

rsz-846676
0 Likes
JohanMaalman
First Poster
Opties

Ik heb het net naar mijn werk toe op de fiets geprobeerd en ook dan valt het geluid weg.

Johan

0 Likes
JohanMaalman
First Poster
Opties

Ik heb het net geprobeerd op de fiets naar het werk toe. Maar dat heeft niks geholpen 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk. En als je jouw Note8 met een ander Bluetooth apparaat verbindt, blijft de verbinding dan wel tot stand?

rsz-846676
0 Likes
Mamosi56
Journeyman
Opties
Bij mijn s10 + gebeurt dat sinds kort ook. Het maakt niet uit of ik draadloze oortjes gebruik of oortjes met draad. Ik kan het probleem niet oplossen. Wie helpt?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mamosi56, goedemiddag.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de testen: Bedrade koptelefoon en Bluetooth. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Mamosi56
Journeyman
Opties
Dank. Dat ga ik proberen. De app diet het prima op mijn tablet, dus het moet aan de instellingen van de telefoon liggen. De app zelf kent nauwelijjs speciale instellingen. En het probleem deed zich heel plotseling voor Ik zoek verder. Dank voor nu
0 Likes