Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

weg vallen van het geluid bij draadloze oortjes en de note 8

(Onderwerp aangemaakt op: 06-05-2018 08:44 AM)
711 Weergaven
JohanMaalman
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb al een tijdje mijn note 8 en ben er erg blij mee. maar nu heb ik er draadloze oortjes gekocht. en het werk goed.

Maar nu als ik mijn telefoon in mijn zak doe gaat het geluid uit na ongeweer 10 á 15 min. dit is erg lastig op de fiets.

Ik heb om mijn telefoon een orgineel Samsung Note 8 hoesje, eentje met led aanduiding er op.

De time-out van het scherm staat op maximaal. Maar dit hoort volgens mij geen probleem te zijn, tenminste dit had ik niet op mijn Note 5. Ook staat het mogen ontgrendelen van de telefoon, voor deze oortjes op aan.

Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik wel gewoon langer dan deze tijd naar mijn muziek kan luisteren als ik op de fiets zit.

Johan

0 Likes
Spring naar oplossing
13 Antwoorden
Mamosi56
Journeyman
Opties
Het ligt niet aan Bluetooth of koptelefoon
0 Likes
Mamosi56
Journeyman
Opties
Oei... de link geeft aan dat er schade op kan treden als ik erop klik. Dat overzie ik niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Mamosi56

Wat ervaar je dan precies? En wat je precies gedaan om dit te verhelpen? De link stuurt je door onze eigen website en legt je uit hoe je je telefoon in de Veilige Modus kan starten 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Mamosi56
Journeyman
Opties
Ik durf er niet op te klikken..
Maar het probleem is opgelost. Het zat in de app en niet in de telefoon. Excuses