Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontgrendelen Samsung S8 lukt niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2019 11:24 AM)
19781 Weergaven
HansRomers
First Poster
Opties

Tot gisteren kon ik de scherm van mij S8 ontgrendelen middels het invoeren van de pincode, zonder de afsluitende "OK" aan te moeten tikken. Dus, ik voerde de pincode in en na het laatste cijfer was het scherm direct ontgrendeld. Gisteren werd mij ineens gevraagd opnieuw 2x de pin in de tikken. Ik heb dit geprobeerd te annuleren en scherm te wisselen om er zeker van te zijn dat het niet een of andere vage app op phishing is. Omdat dit niet het geval leek heb ik de pin 2x ingetikt. Vanaf dat moment moet ik telkens wanneer ik het scherm met de pincode ontgrendel de pin bevestigen met "OK". Waar kan ik die bevestiging uit zetten?

Spring naar oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes
A_V
Apprentice
Opties
Doe ik!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Afspraak is ingepland!

rsz-846676
0 Likes
Mat73
Journeyman
Opties

Is een oplossing voor dit probleem? Bij mijn A51 is er ook geen aanvinkvakje om de pincode niet te moeten bevestigen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Mat73, Het antwoord / de oplossing staat in dit topic 😉

Hoe @KevinW het heeft uitgelegd, is wel de manier waarop het werkt (net getest.) Ik zal wat screenshots bijvoegen. 

Stap 1Stap 1Stap 2Stap 2Stap 3Stap 3

rsz-846676
Mat73
Journeyman
Opties

@BruceH : Bij mij staat dit vakje om aan te vinken er niet op. Bij mijn vorige Samsung J5 wel.

Ook in het tweede scherm niet.Ook in het tweede scherm niet.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je dient eerst je pin in te voeren, daarna krijg je eenzelfde scherm waar je dit kunt aanvinken.

Als het niet wilt lukken, kun je ook een Hulp op Afstand sessie inplannen, dan loopt een van mijn collega's op afstand de instellingen met je na!

Hier lees je hoe dat in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676
0 Likes
Lilo1989
First Poster
Opties
Bij mij lukt dat ook niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Lilo1989, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Het is natuurlijk niet handig wanneer je je device niet meer kan ontgrendelen.

Om wat voor apparaat gaat het precies?

Wij hebben ook de mogelijkheid om deze op afstand te ontgrendelen, mits dit is ingesteld. Wil je hier meer over weten kijk dan hier: https://bit.ly/1SSFl9b

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Mat73
Journeyman
Opties

Na verloop van tijd, waarschijnlijk na een update lukte dit wel. Bedankt voor de tips!