Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontgrendelen Samsung S8 lukt niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2019 11:24 AM)
19218 Weergaven
HansRomers
First Poster
Opties

Tot gisteren kon ik de scherm van mij S8 ontgrendelen middels het invoeren van de pincode, zonder de afsluitende "OK" aan te moeten tikken. Dus, ik voerde de pincode in en na het laatste cijfer was het scherm direct ontgrendeld. Gisteren werd mij ineens gevraagd opnieuw 2x de pin in de tikken. Ik heb dit geprobeerd te annuleren en scherm te wisselen om er zeker van te zijn dat het niet een of andere vage app op phishing is. Omdat dit niet het geval leek heb ik de pin 2x ingetikt. Vanaf dat moment moet ik telkens wanneer ik het scherm met de pincode ontgrendel de pin bevestigen met "OK". Waar kan ik die bevestiging uit zetten?

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Hans,

 

Dan zul je onder Instellingen >> Vergrendelscherm >> Type schermvergrendeling >> Pincode je pincode (wéér) opnieuw moeten instellen. De eerste keer staat er een vakje om aan te tikken dat je de pincode wilt bevestigen zonder op OK te tikken. Als je dat doet zou het weer moeten werken zoals voorheen.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Hans,

 

Dan zul je onder Instellingen >> Vergrendelscherm >> Type schermvergrendeling >> Pincode je pincode (wéér) opnieuw moeten instellen. De eerste keer staat er een vakje om aan te tikken dat je de pincode wilt bevestigen zonder op OK te tikken. Als je dat doet zou het weer moeten werken zoals voorheen.


kevin-sig
A_V
Apprentice
Opties

Dag Kevin, ik heb hetzelfde probleem met m'n S8, maar de pincode bevestigen via OK kan ik nergens afvinken hoor. Ik zie die optie nergens. 

Mvg, Arthur

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @A_V,

 

Hoe @KevinW het heeft uitgelegd, is wel de manier waarop het werkt (net getest.) Ik zal wat screenshots bijvoegen. 

Stap 1Stap 1Stap 2Stap 2Stap 3Stap 3

 

rsz-846676
0 Likes
A_V
Apprentice
Opties

Hi Bruce,

Het is niet te geloven maar die optie 'Pincode bevestigen zonder op OK te tikken' heb ik echt niet! Het is wel een Galaxy S8. 

Gr Arthur

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je screenshots sturen van de stappen die ik heb doorlopen? 

rsz-846676
0 Likes
A_V
Apprentice
Opties

Screenshot_20200302-151821.pngScreenshot_20200302-151907.png

Bij dezen Bruce!

Mvg Arthur

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Daar dien je nog eens je pincode in te voeren zoals staat beschreven:

 

Dan zul je onder Instellingen >> Vergrendelscherm >> Type schermvergrendeling >> Pincode je pincode (wéér) opnieuw moeten instellen.

rsz-846676
0 Likes
A_V
Apprentice
Opties

Tuurlijk Bruce, maar dat is niet waar in jouw screenshot de optie staat. Maar ook daarvan hierbij een screenshot.

Benieuwd naar je reactie.

^Arhur

 

Screenshot_20200302-173127.png

0 Likes
AntonV
Student
Opties

Ik heb hetzelfde. Ik kon altijd ontgrendelen zonder OK, na mijn reparatie bij Samsung kan ik dit niet meer instellen.