Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet meer inloggen - Samsung account

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2020 04:45 AM)
6945 Weergaven
JanSchu
First Poster
Opties

Sinds vorige week de samsung galaxy S8 van mijn dochter overgenomen. Netjes via Smartswitch alles over gezet. Echter kan ik niet meer inloggen op mijn samsung account (ik had hiervoor de samsung galaxy S7). Via internet het ID opgezocht, dit is gewoon mijn mailadres, als ik op wachtwoord vergeten klik lukt het niet om mijn wachtwoord te resetten. Ik ontvang geen mail en ook geen sms bericht. Via mijn gmail een nieuw samsung account aangemaakt. Echter lukt hiermee inloggen ook niet! Het toestel blijft aangeven email en wachtwoord klopt niet.

 

Misschien belangrijk: Het mailadres van mijn dochter staat er steeds al automatisch als ik in wil loggen, maar als ik dit verander in mijn eigen met mijn eigen wachtwoord zou ik toch gewoon moeten kunnen inloggen? Zij heeft al haar gegevens van het toestel verwijderd en verder zit ik in mijn eigen accounts (google account etc)

 

Kan iemand me verder helpen?

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Het eerste wat mensen meestal doen met een nieuwe (2e hands) telefoon is een fabrieksherstel.

 

Dus doe dat :smiling-face:

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marliss
Pathfinder
Opties
Niet kunnen inloggen is inderdaad erg vervelend, vooral wanneer je al het een en ander geprobeerd hebt!

Als ik het goed begrijp heb je nu dus de Galaxy S8 van je dochter overgenomen en kan er nu niet worden ingelogd met jouw Samsung Account? Wat @PAonemous al had geschreven: Terug naar fabrieksinstellingen zetten is meestal wel iets wat gedaan moet worden, vooral wanneer zo'n toestel als tweedehands naar een nieuwe gebruiker gaat.

Mocht dit dus nog niet zijn gedaan door jullie dan zou ik daar eerst eens mee beginnen! Verder heb ik nog wat vraagjes:

1. Die Samsung Galaxy S7 heb je zelf ook nog? Deze vraag stel ik eigenlijk puur als een reminder aan jou/jullie, mocht die S7 nnamelijk net als die S8 ook nog niet zijn terug gezet naar de fabrieksinstellingen (mits de S7 gewoon van jou blijft is dit natuurlijk niet nodig) Maar mocht die S7 ook naar iemand anders gaan dan sowieso zeker ook eerst even resetten! (;

2. Kan je de S8 nu verder wel gewoon gebruiken, kom je verder wel gewoon in het toestel of moet er perse eerst worden ingelogd? Waarom ik deze vraag stel is omdat het soms ook voorkomt dat wanneer een toestel naar een nieuwe gebruiker gaat, deze gebruiker er helemaal niet inkomt voordat er juist wordt ingelogd (Meeste komt door/met Google Accounts verders ik weet, wachtwoorden vergeten enz.)
3. Dan mijn laatste vraag, kan anders je dochter niet gewoon weer terug inloggen met haar account? Want als het toestel steeds dat email adres blijft geven om mee te moeten inloggen zou dat misschien ook een idee zijn om eventueel te proberen!?

Groetjes
Marliss