Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Facebook app

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 08:04 AM)
232 Weergaven
Hapeetnl
First Poster
Opties

De FB app op mijn A50 werkt niet goed. Berichten die ik zelf plaats zie ik niet op mijn eigen tijdlijn, anderen zien die wel. Meldingen zijn niet zichtbaar. Heb een op oude lege S5 van mijn broer ingelogd met mijn google account. En daar hetzelfde probleem. Op een heel oude Samsung S4 waar ook FB op staat werkt het perfect.

Dacht verwijder de FB app, en dan opnieuw installeren. Echter de FB app laat zich niet verwijderen. Als ik op de app druk, krijg ik geen verwijder mogelijkheid.

Nu krijg ik binnenkort een A54. En daar wil ik met mijn google account alle apps op terug zetten, en met smartswitch de instellingen en data.

Hoe voorkom ik dat de FB-app op de nieuwe A54 ook niet werkt, en niet te verwijderen is?

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Hapeetnl ,

ik zou met je nieuwe A54 niet alle apps en instellingen overzetten! Ik zou hem lekker als nieuw instellen en alles 1 voor 1 installeren. Is wat meer werk maar geloof je het gaat je telefoon goed doen! Zet alleen je contacten over en eventueel foto's en video's. Je kunt op de A50 proberen de cache en opslag te wissen van de Facebook app. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Hapeetnl
First Poster
Opties

De oplossing werkt helaas niet!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt het beste contact opnemen met Facebook. Die hebben de app gemaakt. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Hapeetnl
First Poster
Opties

Heb het probleem al verschillende keren gerapporteerd via de hulp en ondersteuning functie van FB, maar daar komt nooit antwoord op. En een helpdesk die je kunt bellen of mailen heeft FB niet.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hapeetnl ,

 

Bedankt voor jouw bericht. Het lijkt erop dat het aan de App ligt maar we kunnen ook op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200