Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart wit

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2022 08:46 PM)
29384 Weergaven
colaatje
First Poster
Opties
Na een update  van samsung is het gehele scherm in het zwart wit weergegeven, het lukt imij niet om er weer kleur in te krijgen. Als ik mijn telefoon uitzet en weer opstart heb ik even voor 10 seconden een kleurenscherm 
0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
Sella
Troubleshooter
Opties

Bedankt voor de screenshot! De reden dat jouw snelmenu zwart is, heeft te maken met het kleurenpalet van jouw toestel. Je kunt dit veranderen bij: instellingen > achtergrond en stijl > kleurenpalet. Hier kun je een andere set kleuren kiezen, en zie je gelijk een korte voorvertoning van onder andere het snelmenu. Dit zou echter geen effect moeten hebben op het toetsenbord binnen WhatsApp. Kun je me vertellen wat daar precies gebeurt wanneer je typt?

Groeten,
Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
MayShen
First Poster
Opties
Dat kleuren palet heb ik inmiddels gevonden, de verandering is pas sinds de update, heb dit nog nooit eerder gehad, heb altijd Samsung
Stel dat ik een soort bruintinten kies in het palet, dan krijg ik die kleur bij WhatsApp in de sneltoets woorden...
Beetje lastig uit te leggen...
En die kleur wordt dan ook mijn veegpatroon om mijn telefoon te ontgrendelen.....
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Het is inderdaad ook een nieuwe feature van de One UI update die voor sommige toestellen recent is uitgerold, vandaar dat je het nu voor het eerst ziet. Sommige functies kiezen dan het accentkleur die je in jouw palet hebt ingesteld. Als je dit vervelend vind, dan kun je dit aanpassen door voor neutrale kleuren te kiezen in de instellingen voor het kleurenpalet, bijvoorbeeld grijs of wit.

Groet,
Rosella

0 Likes
MayShen
First Poster
Opties
Jammer dat het niet terug gezet kan worden, vind het nu echt heel vervelend!!
Dankjewel in ieder geval voor het uitzoeken!

Fijne dag!! Groetjes Angelien
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Geen dank! Trek gerust aan de bel als je in het vervolg nog vragen voor ons hebt 😉

Groeten,
Rosella

0 Likes
Members_NSZ0PyT
First Poster
Opties

Er is nog steeds niks

0 Likes
Loetje1994
First Poster
Opties
Goedemorgen,

Ik heb ook mijn scherm zwart wit, ik heb al geprobeerd de slaapstand uit te zetten, ook het kleurpallet uit te zetten, maar niks helpt. Scherm nog steeds zwart wit, kan iemand mij helpen?

Groetjes Malou
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Malou,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder hiermee. Wanneer het met de bovenstaande tips niet lukt raden we aan op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Kan je ons op de hoogte houden of het dan lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes