Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart wit

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2022 08:46 PM)
29355 Weergaven
colaatje
First Poster
Opties
Na een update  van samsung is het gehele scherm in het zwart wit weergegeven, het lukt imij niet om er weer kleur in te krijgen. Als ik mijn telefoon uitzet en weer opstart heb ik even voor 10 seconden een kleurenscherm 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen en welkom op het forum.

Ga naar instellingen -
> digitaal welzijn en ouderlijk toezicht en zet stand bedtijd uit 🙂 Ik verneem graag van je of dit helpt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Malou,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder hiermee. Wanneer het met de bovenstaande tips niet lukt raden we aan op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Kan je ons op de hoogte houden of het dan lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je toevallig Omkering Kleuren aanstaan?
Check even bij Instellingen, Toegankelijkheid, Verbeteringen Zichtbaarheid of die toevallig aan staat.
colaatje
First Poster
Opties
Die staat uit
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Oke, en heb je toevallig een Routine aan staan? Het lijkt wel of die na het opstarten ingeschakeld word en voor het probleem zorgt. Wil je nog even vermelden om welk toestel het gaat en heb je een screenshot?
colaatje
First Poster
Opties
Het gaat om een A22 telefoon
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen en welkom op het forum.

Ga naar instellingen -
> digitaal welzijn en ouderlijk toezicht en zet stand bedtijd uit 🙂 Ik verneem graag van je of dit helpt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Davinski
First Poster
Opties
Top opgelost
0 Likes
MayShen
First Poster
Opties
Na update Samsung galaxy S21 fe gisteren is het scherm wat je van boven naar beneden veegt met wifi , zaklamp enz enz zwart wit
Iemand enig idee hoe ik dit weer inkleur krijg??
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @MayShen, goedemiddag!

Sinds de update naar One UI 6 zijn er een aantal aanpassingen gemaakt aan het snelmenu, inderdaad. Zou je een screenshot kunnen sturen van hoe het er bij jou uit ziet?
Dan kan ik even met je meekijken en weet ik wat je precies zou willen aanpassen.

Groeten,
Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
MayShen
First Poster
Opties
Goedemorgen, dit is dus aangepast wat ik niet fijn vind
Ik heb geprobeerd dat te wijzigen maar dan verandert er nog meer ook de letters tijdens typen WhatsApp....1704278324711.jpg
0 Likes