Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

WW80T936ASH icm smartthings

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2021 10:12 AM)
493 Weergaven
NickL84
Apprentice
Opties

Goedendag,

Sinds kort in het bezit van een smart wasmachine en droger. Direct gekoppeld met smartthings en dat werkte perfect.

Sinds een aantal weken kan ik de wasmachine niet meer bedienen via de smartthings app. Wanneer ik op de wasmachine een programma kies zie ik in de app wel de status en krijg ik een melding wanneer de was klaar is. Wanneer ik echter in de app op het icoon van de wasmachine klik komt er een scherm 'Laden...' en daarna gebeurt er niets meer. De app reageert niet meer.

Doe ik hetzelfde bij de droger dan werkt dat wel gewoon. 

Ondertussen heb ik de app al opnieuw geïnstalleerd, opnieuw ingelogd bij smartthings, de wasmachine een fabrieks reset gegeven maar niets helpt.

Wat kan ik nog meer doen om het weer werkend te krijgen? De app met de wasassistent was toch wel erg makkelijk...

Wasmachine: WW80T936ASH

Smartthings versie: 1.7.65.43

Telefoon: Samsung Galaxy S10+ met laatste firmware

Groeten,

Nick

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NickL84,

Welkom op de Community.

Er is inmiddels een nieuwere versie van Smart Things beschikbaar, 1.7.67.29.

Kun je om te beginnen vanuit de Play Store de nieuwere versie installeren? Daarnaast kun je via Instellingen -> Apps -> Smart Things -> Opslag de gegevens wissen.

Hoe gaat het dan? 👍

rsz-846676
0 Likes
NickL84
Apprentice
Opties
Zojuist geprobeerd maar helaas zonder resultaat
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het wel gelukt om de app te updaten? Probeer anders om via Instellingen -> Apps -> Smart Things -> Rechtsboven drie puntjes -> Updates verwijderen.

Vervolgens download hij automatisch de meest recente update. Hoe gaat dat?

rsz-846676
0 Likes
NickL84
Apprentice
Opties
Updaten was gelukt. Updates verwijderen is voor Smartthings niet mogelijk, ik krijg niet de 3 puntjes. De hele app verwijderen gaat wel maar helpt niet helaas.
Wel zag ik Smartthings Framework. Daarvan heb ik de updates verwijderd en opnieuw laten installeren, helaas ook zonder resultaat
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan wil ik je vragen om een foutrapport in te dienen op het moment dat je het scherm met 'Laden...' te zien krijgt. Zodat onze ontwikkelaars ernaar kunnen kijken.

Stap 1. Open de Samsung Members-app, en tik dan op de + toets rechtsonder.

Stap 2. Tik op Foutmeldingen.

Ga naar foutmeldingen

Stap 3. Er zal een bericht verschijnen waarin je kunt kiezen voor Altijd om systeemloggegevens te versturen of Alleen deze keer. We raden aan om verbonden te zijn met een wifi-netwerk, afhankelijk van je mobiele netwerkplan. 

Stap 4. Je kunt kiezen uit de categorie waarin met het probleem dat je apparaat wellicht nu heeft. 

Stap 5. Voer de details van het probleem in of voeg een video of schermafbeelding toe om het gemakkelijker te begrijpen te maken. Druk dan op Verzend pictogrammen om het rapport af te ronden. 

Fout in detail rapporteren

rsz-846676
0 Likes
NickL84
Apprentice
Opties
Bedankt,
Het foutrapport is inmiddels verzonden
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Dan komt het bij onze ontwikkelaars terecht en kunnen zij er dieper induiken op basis van de loggegevens en zodoende werken aan een oplossing 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
NickL84
Apprentice
Opties
Via de support afdeling informatie gekregen over het probleem.
Een Wifi reset bleek uiteindelijk de oplossing:
3 seconden de smart knop indrukken
7 seconden de temp knop indrukken.
Opnieuw aanmelden bij smartthings en het werkt weer 👍
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks for sharing! En fijn dat het is opgelost 👍

rsz-846676
0 Likes