Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi en mobiel netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2021 05:30 PM)
716 Weergaven
Bram55
Journeyman
Opties

Beste, ik heb een Galaxy S5 Neo en gebruik deze tijdens mijn fietstochten voor navigatie en voor een tracker. De GSM zit in een houder welke op het stuur is gemonteerd.

Tijdens de tochten gebruik ik dus Osmand voor navigatie en Real-time GPS tracker van GreenAlp.com.

Die laatste maakt dus gebruik van mijn mobiele netwerk van Vodafone, Osmand werkt off-line.

Nu heb ik ook een Garmin Virb Ultra 30 plus op het stuur gemonteerd. Met de bijbehorende app kan ik het                    op-te-nemen beeld op de GSM bekijken, dat gaat beter dan op het schermpje van de camera. Voor gebruik van die app MOET ook het wifi netwerk aanstaan, en daar gaat het mis. Zodra dit gebeurt, valt de Real-time tracker uit omdat deze dan het wifi netwerk selecteert. Mijn vraag is of ik deze Real-time tracker app vast kan koppelen aan het mobiele netwerk en dat deze wifi ten alle tijden negeert.

Groet Bram

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Bram55 

Je geeft aan dat je real time tracker app via de mobiele data gebruikt maar die andere app heeft WiFi nodig dus dat botst. Het is de ene app of de andere maar niet allebei. Dus in principe wat je hier vraagt kan niet, je zult een keuze moeten maken.

De comments die ik in dit topic lees kun je beter negeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Jabberwock
Navigator
Opties
Ik denk dat je dat beter bij de makers van die app kunt navragen. Of wellicht heeft die app een community waar je die vraag kunt stellen.

Maar ik verwacht niet dat het kan. De S5 maakt gebruik Android 6.0.1. Ik denk niet dat het toen al (goed) mogelijk was om meerdere apps simultaan te laten draaien.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Beetje info geven aan de vraagsteller zou welkom zijn.

@Bram55 ,

Heb je misschien hier iets aan: https://www.greenalp.com/forum/

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Bram55
Journeyman
Opties

Dank jullie voor jullie reacties. Ik heb idd nog niets gevonden en dus goed mogelijk dat dit niet gaat werken.

Helaas.

Thijs Jansen
Journeyman
Opties

Jabberwock,

'Ik denk dat je dat beter bij de makers van die app kunt navragen. Of wellicht heeft die app een community waar je die vraag kunt stellen'

Ik vind dit een zeer vreemd iets om tegen iemand te zeggen, hij heeft toch een S5 Neo dus het Samsung forum is perfect dan.  Niet zo netjes om mensen weg te sturen. Voortaan eerst nadenken voordat je wat doms zegt.

Bram de oplossing is heel simpel, een recenter toestel aanschaffen. 

0 Likes
Jabberwock
Navigator
Opties
Dus omdat hij een samsung telefoon heeft moeten alle vragen over elke app die geïnstalleerd kunnen worden op een samsung maar hier gesteld kunnen worden?

0 Likes
Thijs Jansen
Journeyman
Opties

Ik zie niet waarom niet? Er zijn genoeg slimme mensen op het forum, ik zie de moderators en superusers elke dag elk mogelijk probleem oplossen👏

Mensen met een Samsung product zijn welkom op het forum lijkt mij.  Als het aan jou lag niet dus.. erg slecht jabberwock ben teleurgesteld in je. Iedereen is welkom op het forum! Zelfs jij..

Jabberwock
Navigator
Opties
Doe niet zo raar joh! Ik zeg toch helemaal niet dat hij hier niet welkom is? En ja hij iedereen mag hier een vraag stellen. Maar dat wil toch niet zeggen dat alles beantwoord en/of opgelost kan worden?

Eigenlijk heb ik hetzelfde gezegd als jij. Zijn toestel is te oud. Daarnaast heeft hij een redelijk unieke usecase icm met die app. Ik geef nog als tip dat er wellicht een community is rondom die specifieke app waar hij mogelijk nog op kan zoeken, niet om hem hier weg te jagen. Het enige wat jij doet is botweg tegen hem zeggen dat hij een recenter toestel moet kopen, en mij af te zeiken omdat ik een "dom" antwoord zou hebben gegeven en mensen weg jaag...

0 Likes
Thijs Jansen
Journeyman
Opties

Ik zie wel vaker problemen met jou hier, je moet wat positiever worden man! Op deze manier maak je geen vrienden.

Beter de waarheid een beetje bot dan mensen op een verkeerd been zetten zoals jij graag doet. Het word veel te ingewikkeld allemaal zoals jij het doet. Een S5 is super oud logisch dat er dingen niet gaan werken. 

Hoe bot het ook mag klinken het is wel de oplossing.  Doei jabberkwak!

Jabberwock
Navigator
Opties
Nou ja zeg... waar zet ik mensen op een verkeerd been dan? Ik mag toch zeker wel een tip geven. En om eerlijk te zijn, jouw reacties stralen nou ook niet echt positiviteit uit.
0 Likes