Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi en mobiel netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2021 11:29 PM)
429 Weergaven
Bram55
Journeyman
Opties

Beste, ik heb een Galaxy S5 Neo en gebruik deze tijdens mijn fietstochten voor navigatie en voor een tracker. De GSM zit in een houder welke op het stuur is gemonteerd.

Tijdens de tochten gebruik ik dus Osmand voor navigatie en Real-time GPS tracker van GreenAlp.com.

Die laatste maakt dus gebruik van mijn mobiele netwerk van Vodafone, Osmand werkt off-line.

Nu heb ik ook een Garmin Virb Ultra 30 plus op het stuur gemonteerd. Met de bijbehorende app kan ik het                    op-te-nemen beeld op de GSM bekijken, dat gaat beter dan op het schermpje van de camera. Voor gebruik van die app MOET ook het wifi netwerk aanstaan, en daar gaat het mis. Zodra dit gebeurt, valt de Real-time tracker uit omdat deze dan het wifi netwerk selecteert. Mijn vraag is of ik deze Real-time tracker app vast kan koppelen aan het mobiele netwerk en dat deze wifi ten alle tijden negeert.

Groet Bram

0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Laten we maar stoppen....veel te vermoeiend dit..🙋‍♂️

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Jabberwock
Navigator
Opties
Haha..ja die heb ik eerder gezien...
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Bram55 

Je geeft aan dat je real time tracker app via de mobiele data gebruikt maar die andere app heeft WiFi nodig dus dat botst. Het is de ene app of de andere maar niet allebei. Dus in principe wat je hier vraagt kan niet, je zult een keuze moeten maken.

De comments die ik in dit topic lees kun je beter negeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bram55
Journeyman
Opties

Dank je Patrick, ik had al zo'n vermoeden. En naar de hevige discussie tussen anderen heb ik niet gevraagd maar ook met de tips van hen ben ik blij. Ik heb nog een Samsung S70 maar vind het zonde om die op mijn stuur te monteren. Ik heb van die stuurhouder een dockingstation gemaakt, dus een UB-kabeltje vast aan die houder gemaakt en het andere eind gaat in een stuurtasje naar een powerbank. Eerst had ik dat niet en was de connector van mijn OUDE S5 Neo snel kapot door het trillen van de kabel tov de GSM. Toen voor een paar tientjes een andere op MP gekocht en een soort dockigstation aan die houder gemaakt. Die S5 Neo voldoet perfect voor navigatie plus de tracker, of de navigatie plus de Garmin Virb app. Drie tegelijk gaat dus niet.

Topic mag wat mij betreft dicht.