Schließen

Wonach suchst du?

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Springe zur Lösung GELÖST

Originalthema:

Intensief mobiel datagebruik android

(Thema erstellt am: 12-06-2021 08:56 PM)
3925 Anzeigen

Ich habe dieses Problem auch

Chokyi2
Journeyman
Optionen

Ik kreeg plotseling bovengenoemde waarschuwing op mijn smartphone Galaxy S 20.   Je apps hebben meer data verbruikt dan normal stond erbij! Ik heb geen idee hoe dat kan, ik heb niets anders gedaan , ook niets toe

0 Likes

1 Lösung

Akzeptierte Lösungen
Lösung
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Optionen
Goedenavond, ga eens naar instellingen > verbindingen > gegevens verbruik, hier kun je zien welke apps hoeveel MB verbruikt hebben. Zowel op wifi en mobiele data. Zie je iets vreemds?

Als het wifi icoontje bovenaan in je scherm aanstaat staat wifi aan. Misschien was je tijdelijk buiten het bereik van je wifi? Bijv in de tuin en heeft je toestel 4g/5g gebruikt?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

11 Antworten
Chokyi2
Journeyman
Optionen

gevoend. Kan het zijn, dat WIFI Niet gewerkt heeft?

0 Likes
Chokyi2
Journeyman
Optionen

Sorry, maar mijn toetsenbord reagerd heel vreemd! Ik weet niet waarom ik de waarschuwing van intensief datalgebruik van Android kreeg. Ik heb niets anders gedaan dan normaal en ook niets toegevoegd. Kan het zijn dat mijn Wi-Fi niet goed gewerkt heeft?

0 Likes
Lösung
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Optionen
Goedenavond, ga eens naar instellingen > verbindingen > gegevens verbruik, hier kun je zien welke apps hoeveel MB verbruikt hebben. Zowel op wifi en mobiele data. Zie je iets vreemds?

Als het wifi icoontje bovenaan in je scherm aanstaat staat wifi aan. Misschien was je tijdelijk buiten het bereik van je wifi? Bijv in de tuin en heeft je toestel 4g/5g gebruikt?
Chokyi2
Journeyman
Optionen
Bedankt Patrick! Van Internet Samsung en Words krijg ik bericht dat ze veel verbruiken. Dat icoontje wifi was er bovenaan niet, ik heb het nu aangezet! Kan het dat geweest zijn? Mijn kleinkinderen waren met het toestel bezig en het zou kunnen dat ze wifi uitgezet hebben.
Ik heb bij verbindingen wifi weer aangezet, denk jij dat het probleem nu verholpen is? Sorry dat ik de vraag twee keer gepost heb, ik dacht dat het de eerste keer niet gelukt was!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Optionen
Kans is groot dat hun de wifi perongeluk uitgezet hebben. Hoeveel mb is er verbruikt dan? Kijk bij mobiel verbruik.
Chokyi2
Journeyman
Optionen
Ik heb 18,1 GB verbruikt, heb nog 18 dagen en mag tot 20 0 GB verbruiken. Ik moet dus goed oppassen denk ik
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Optionen
Klinkt als een plan👌 alleen maar op de wifi zitten dus en het apparaat weghouden van kinderen.

instellingen > verbindingen > gegevens verbruik welke app / apps hebben dan 18GB verbruikt?
Chokyi2
Journeyman
Optionen
Ik denk instagram, FB en email en zoeken o internet
0 Likes
Chokyi2
Journeyman
Optionen
Vooral Samsung internet 768 mb
0 Likes