Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Intensief mobiel datagebruik android

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2021 08:56 PM)
3938 Weergaven
Chokyi2
Journeyman
Opties

Ik kreeg plotseling bovengenoemde waarschuwing op mijn smartphone Galaxy S 20.   Je apps hebben meer data verbruikt dan normal stond erbij! Ik heb geen idee hoe dat kan, ik heb niets anders gedaan , ook niets toe

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond, ga eens naar instellingen > verbindingen > gegevens verbruik, hier kun je zien welke apps hoeveel MB verbruikt hebben. Zowel op wifi en mobiele data. Zie je iets vreemds?

Als het wifi icoontje bovenaan in je scherm aanstaat staat wifi aan. Misschien was je tijdelijk buiten het bereik van je wifi? Bijv in de tuin en heeft je toestel 4g/5g gebruikt?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Chokyi2
Journeyman
Opties

gevoend. Kan het zijn, dat WIFI Niet gewerkt heeft?

0 Likes
Chokyi2
Journeyman
Opties

Sorry, maar mijn toetsenbord reagerd heel vreemd! Ik weet niet waarom ik de waarschuwing van intensief datalgebruik van Android kreeg. Ik heb niets anders gedaan dan normaal en ook niets toegevoegd. Kan het zijn dat mijn Wi-Fi niet goed gewerkt heeft?

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond, ga eens naar instellingen > verbindingen > gegevens verbruik, hier kun je zien welke apps hoeveel MB verbruikt hebben. Zowel op wifi en mobiele data. Zie je iets vreemds?

Als het wifi icoontje bovenaan in je scherm aanstaat staat wifi aan. Misschien was je tijdelijk buiten het bereik van je wifi? Bijv in de tuin en heeft je toestel 4g/5g gebruikt?
Chokyi2
Journeyman
Opties
Bedankt Patrick! Van Internet Samsung en Words krijg ik bericht dat ze veel verbruiken. Dat icoontje wifi was er bovenaan niet, ik heb het nu aangezet! Kan het dat geweest zijn? Mijn kleinkinderen waren met het toestel bezig en het zou kunnen dat ze wifi uitgezet hebben.
Ik heb bij verbindingen wifi weer aangezet, denk jij dat het probleem nu verholpen is? Sorry dat ik de vraag twee keer gepost heb, ik dacht dat het de eerste keer niet gelukt was!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Kans is groot dat hun de wifi perongeluk uitgezet hebben. Hoeveel mb is er verbruikt dan? Kijk bij mobiel verbruik.
Chokyi2
Journeyman
Opties
Ik heb 18,1 GB verbruikt, heb nog 18 dagen en mag tot 20 0 GB verbruiken. Ik moet dus goed oppassen denk ik
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klinkt als een plan👌 alleen maar op de wifi zitten dus en het apparaat weghouden van kinderen.

instellingen > verbindingen > gegevens verbruik welke app / apps hebben dan 18GB verbruikt?
Chokyi2
Journeyman
Opties
Ik denk instagram, FB en email en zoeken o internet
0 Likes
Chokyi2
Journeyman
Opties
Vooral Samsung internet 768 mb
0 Likes