Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp videobellen geluid valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2024 03:30 PM)
437 Weergaven
Members_I2Gl40O
Student
Opties

Sinds een paar maanden heb ik de a54 in bezit. Tijdens het videobellen via de whatsapp app valt het geluid regelmatig weg. Ik zie de persoon wel praten (mond beweegt, dus verbinding is prima) maar bij delen van de zin valt het geluid weg. Dat begint nu erg irritant te worden. Bij mijn vorige telefoons nooit last van gehad. Al update gedaan en de app verwijderd, maar het probleem blijft. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

#Samsung Galaxy A54 #whatsapp 

72 Antwoorden
kay073
First Poster
Opties
Nee dan gebeurd er niks
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo kay073,

Welk model toestel heb jij en gebeurt dit ook op zowel Wi-Fi als op het mobiele netwerk?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
kay073
First Poster
Opties
Mijn moeder heeft de a54, en inderdaad zowel bij wifi als mobiele netwerk gebeurd er niks. Hij start de telefoon alleen opnieuw op
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie kay073,

Wanneer de issue er nog is na het opnieuw installeren van WhatsApp raden we aan via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Tali0
Student
Opties
Ik heb ook hetzelfde probleem. Wat moet ik doen?
0 Likes
ET1907
Student
Opties

Ik heb dit probleem ook sinds dat ik hem kocht een jaar geleden. Zowel op 5g als wifi blijft beeld en geluid happeren tijdens videobellen met whatsapp. Opnieuw installeren van whatsapp of cache legen werkt niet. Dit is duidelijk een ontwerpfout van de A54 5G. Ik vermoed dat dit een bug is in de exynos 1380 chip.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ET1907,

Bedankt voor jouw bericht. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_p1AqjJq
First Poster
Opties

Super irritant ik heb dit ook! Ook a54 heb dit nog nooit eerder gehad en maak er veel gebruik van. Deze telefoon sinds januari 2024 en vrij snel dit irritante probleem is er al een oplossing voor? 

0 Likes
FarinaB
First Poster
Opties

Ik heb dit ook op mijn A54. Ik dacht dat het aan mij lag maar dus niet. Ik zal ook het foutrappport indienen.

0 Likes
Annetvdberg
First Poster
Opties
Welke provider hebben jullie allemaal? Wij hebben vodafone. Misschien dat het hier aan ligt?

En hebben nog steeds deze problemen. Zowel ik als mijn man.
0 Likes