Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung smart switch

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2024 12:49 PM)
264 Weergaven
odul
Explorer
Opties

Welke i was een usb connector s de beste - betrouwbaarste - manier om alles over te zetten van een S8 naar een S24 ?

Bij de S8 was een usb connector van ongeveer 1 cm op 1 cm. Is dit een een otg kabel ?

Dank voor de antwoorden en groeten

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik zou het afraden om SmartSwitch te gebruiken van een s8 naar een s24. Beter doe je het gewoon handmatig in verband met compatibiliteits issues.

Dat kan zo:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
odul
Explorer
Opties

Hartelijk dank voor je antwoord en groeten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik zou het afraden om SmartSwitch te gebruiken van een s8 naar een s24. Beter doe je het gewoon handmatig in verband met compatibiliteits issues.

Dat kan zo:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
odul
Explorer
Opties

Hartelijk dank voor je antwoord en groeten.