op 03-02-2025 07:17 AM - laatst bewerkt op 03-02-2025 11:22 AM door Ajay-A
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wat is er precies mis met Smart Switch? Zo heb ik nm. vorig jaar mijn iPhone naar S24U gezet. Moest daarna wel veel weggooien op de S24U. Onder andere apps die meekwamen. Overigens wel in iCloud contacten, agenda en password managers ge-exporteerd na opschoning.
Nadat
Trollen rapporteer ik.
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 03-02-2025 01:22 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Als je issues hebt maak dan een handmatige backup + fabrieksherstel.
Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.
Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.
In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.
- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Makkelijk zat. Sterker nog ben zelf een handmatige backup aan het maken nu, S25 Ultra komt eraan🥳
op 03-02-2025 11:59 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 03-02-2025 12:48 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Trollen rapporteer ik.
op 03-02-2025 01:22 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Als je issues hebt maak dan een handmatige backup + fabrieksherstel.
Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.
Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.
In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.
- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
Makkelijk zat. Sterker nog ben zelf een handmatige backup aan het maken nu, S25 Ultra komt eraan🥳
op 03-02-2025 05:08 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Trollen rapporteer ik.