Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wanneer Samsung Pay/Wallet/Pay Card in België?

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2023 07:47 PM)
2531 Weergaven
Natriss
Explorer
Opties
Ik vraag me nu echt af wanneer Samsung Pay, Samsung Wallet en Samsung Pay Card (Money) naar België of eerde de benelux komt?
Nieuwe parkeermeters krijgen nu ook de betaaloptie voor Samsung Pay.
Het systeem dat Apple heeft gecreërd is heel krachtig en jammer dat Samsung dat nog niet naar hier kan brengen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is voor ons ook afwachten! Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen we dat ook bekend maken via onze website en de verschillende kanalen 😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Fatih
Apprentice
Opties
+1 ik gebruik liever de Samsung apps dan de alternatieve Google apps, maar Samsung Pay kan ik helaas niet gebruiken
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is voor ons ook afwachten! Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen we dat ook bekend maken via onze website en de verschillende kanalen 😇 

Groeten,

Martijn

Bmwbestuurder
Apprentice
Opties
tav Samsung,
Kunnen jullie niet de wallet activeren zonder de bankapplicatie. Op deze manier kan de app al gebruikt worden voor het openen van Bmw s enz...
Begint wel lang te duren.
Wim De Wilde
Apprentice
Opties
Kan dit aub niet prioritair behandeld worden. Heb 2 S23 ultras gekocht omdat deze compatibel zou zijn met de bmw digital key. Niet dus. Eigenlijk 2500 € weggegooid als dit niet bruikbaar is want ik was een grote Sony fan..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan hierover een foutrapport/suggestie indienen via de Members-app. De Samsung Wallet is (vooralsnog) niet beschikbaar in deze regio en wij hebben verder ook geen informatie over. Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden uitgerold.

Groeten,

Martijn

0 Likes
dave3577
Journeyman
Opties
Het is jammer ik heb een s25 ultra maar kan mijn bankkaart niet actieveren
Ben verplicht te werken met google pay
0 Likes