Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met mobiel netwerk na update naar One UI 7 op S24 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2025 11:16 AM)
131 Weergaven
SylLar
Apprentice
Opties

Mijn S24 Ultra is sinds vorige bijgewerkt met One UI 7 en sindsdien ben ik het mobiel netwerk volledig kwijt. Ik heb al getracht om de instellingen aan te passen, de GSM herstarten, et cetera, niets lijkt te helpen. Heb mijn mobiele operator gecontacteerd, maar daar zijn geen problemen mee. 

Het lijkt alsof mijn telefoon enkel nog deftig werkt als ik op WIFI ben. Dit wil zeggen dat ik buitenshuis gewoon nergens nog connectie maak en heb - dit kan toch niet de bedoeling zijn ?! Zelfs Google openen lukt niet meer ='( ='( 

Op andere fora zie ik gelijkaardige klachten opduiken van gebruikers wereldwijd.
Zijn er hier nog mensen met dit probleem? En is er al zicht op een oplossing of fix van Samsung?

Dank bij voorbaat!

0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_FRVcL03,

Bedankt voor jouw bericht hierover. We waarderen jouw melding hierover. Ik help je graag! Had je al een fabrieksreset geprobeerd? Zie e.v. de onderstaande link voor de instructies.

https://bit.ly/49QovqC

Als het niet heeft gewerkt raden we aan om naar 1 van onze Service Center gaan. Zie de onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Je kan ons gerust laten weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Arne991
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde probleem en wordt maar niet geholpen, en telkens van het kastje naar de muur gestuurd. S24 plus
SylLar
Apprentice
Opties
Dit is wat Mobile Viking mij aanraadt om te doen :

- Heb je al herstart?
- Kan je je simkaart in een ander toestel plaatsen? Indien ja, ondervind je hier ook problemen?
- Schakel je mobiele data uit. Werkt het vervolgens wel?
- Controleer of de niet storen functie uit staat

Punt 3 is toch het Summum van het Summum ? Schakel mobiele netwerken uit, werkt het mobiel netwerk dan wel ? 🫣🤦🏽 🤦🏽 🤦🏽 🤦🏽

En Samsung zei op een andere post dat het hun zeer onlogisch lijkt dat dit probleem aan de update ligt - doch zijn er honderden mensen die over dit zelfde probleem klagen.
Arne991
Journeyman
Opties
Ik heb de simkaart ook in een ander toestel getest, daar ondervind ik geen problemen. Ik ben er ook 100% zeker van dat de problemen begonnen zijn sinds de laatste software update, samsung heeft hier echter geen gehoor naar, ook al zijn er inderdaad 100den klachten over dit probleem
Arne991
Journeyman
Opties
Hallo Samsung? Via whattsapp sturen jullie mij naar hier, en hier wordt ik niet geholpen? Qua service voor een telefoon die € 1400 kost is dit wel heel ondermaats!
7MIDO
Student
Opties
Ik heb door dit zelfde probleem eerder mijn note 20 verkocht voor wisselstukken...probleem kwam ook door update
SylLar
Apprentice
Opties
Ik geraak er écht niet bij dat ze dit wegmoffelen en dit niet vastpakken ! Het kan toch niet zijn dat we allemaal onze telefoon moeten gaan verkopen !?!?!?
7MIDO
Student
Opties
Je hebt gelijk maar ik had alles getest en geprobeerd om uiteindelijk bij samsung te eindigen en die stuurden me gewoon dat ze me niet konden helpen, ik overweeg echt om over te stappen naar een ander merk hoor
0 Likes