Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Medicatie opties

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2023 09:34 PM)
893 Weergaven
Natriss
Explorer
Opties
Is er een overweging om in de Samsung Health app (wegens de app voor gezondheid staat) opties in te stellen in verband met medicatie.
Zoals de gezondheid app bij iPhone. De grootte en kleir van capsules aanpassen, naamgeving, mg, per dag/week/maand, herhalingen, etc.

Ik moet zelf medicatie innemen en hier en daar vergeet ik het te nemen. Via Samsung Health reminder voor medicatie kan dat misschien vermenden worden.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn 😇 Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen voor een idee of toevoeging in de software. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn 😇 Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen voor een idee of toevoeging in de software. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Geert1975
Apprentice
Opties
Is er enig idee wanneer dit zou werken in België? Je kan dit al instellen op de watch 6 maar werkt nog niet in de SAMSUNG Health app.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Geert1975 ,

Bedankt voor jouw reactie. Er is nog geen datum hiervoor bekend. Zoals mijn collega het aangaf, Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen voor een idee of toevoeging in de software. Mijn collega's van de R&D afdeling  kunnen dan dit onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes