op 02-08-2023 09:34 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-08-2023 08:53 AM
Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn 😇 Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen voor een idee of toevoeging in de software. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd.
Groeten,
Martijn
op 04-08-2023 08:53 AM
Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn 😇 Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen voor een idee of toevoeging in de software. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd.
Groeten,
Martijn
op 17-01-2024 07:20 AM
op 17-01-2024 01:37 PM
Hallo @Geert1975 ,
Bedankt voor jouw reactie. Er is nog geen datum hiervoor bekend. Zoals mijn collega het aangaf, Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen voor een idee of toevoeging in de software. Mijn collega's van de R&D afdeling kunnen dan dit onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd.
Met groet,
Ajay