Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Video bellen met andere achtergrond.

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2021 02:06 PM)
18491 Weergaven
Fried_Dragon_Eye
Journeyman
Opties

Ik probeer om op mijn nieuwe galaxy s21 ultra tijdens videobellen, mijn achtergrond wazig te maken. Maar ik kan deze optie zelfs niet selecteren. Is dit normaal, of doe ik iets verkeerd?

7 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Fried_Dragon_Eye 

In welke app probeer je te videobellen?

Ik gebruik(S21 Ultra) dagelijks Google Duo en dit heeft geïntegreerde settings in Instellingen - Geavanceerde Functies - Effecten-Video-Oproep

Screenshot_20210908-150618_Settings.jpg

Screenshot_20210908-150630_Video call effects.jpg

Fried_Dragon_Eye
Journeyman
Opties
Dit zijn de opties die ik ook krijg, ik zag echter een filmpje op YT waar je blur enz.... kon aanklikken.
0 Likes
Fried_Dragon_Eye
Journeyman
Opties
Weet u toevallig hoe ik de gekozen achtergrond weg krijg aub? Normaal gebruikte ik WhatsApp, of messenger om te videobellen.Screenshot_20210908-190326_Video call effects.jpg
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Fried_Dragon_Eye 

Ik weet het niet direct want ik speel niet met achtergronden tijdens videobellen.

Het gemakkelijkste is de betreffende app Opslag leegmaken

Screenshot_20210908-190745_Settings.jpg

Screenshot_20210908-190800_Settings.jpg

Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Fried_Dragon_Eye 

Ah ik zie het hier ook op een YT fimpje,... die opties zijn verwijderd na X aantal updates. Ik heb geen idee waarom Google deze heeft weggedaan.

https://www.youtube.com/watch?v=xd2_JzmXNdI

Duo is een onderdeel van Google en niet van Samsung...

Blumie
First Poster
Opties
Hoe kan ik achtergrond vervagen tijdens videobellen met WhatsApp? Ik heb een z flip 5
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Blumie,

Bedankt voor jouw bericht. Het kan zijn dat WhatsApp deze optie heeft verwijdert. Vroeger was het een optie die je kon kiezen in WhatApp. Je kan e.v. proberen WhatsApp hierover te contacteren.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes