Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map opent niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2023 07:21 PM)
2058 Weergaven
janetA1
Apprentice
Opties
Sinds vanochtend stopt de veilige map opeens zodat ik er niet meer in kan.
Ik geef mijn pincode en krijg dan n pop up 
Veilige map stopt steeds.
Telefoon uit en aan gehad zonder resultaat.
Heeft iemand nog ideeën?
Let me know
Groeten janet 
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het toestel verder up-2-date? Ik heb in een ander topic voorbij zien komen dat dit met de update(18 feb - S20) opgelost is. Heb je de update nog niet gehad dan zal deze wel snel volgen 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
carlijntje
Apprentice
Opties
Ik bleek in de Galaxy Store een update van de veilige map te hebben die ik moet uitvoeren. Heb gelukkig alles weer terug
SuperRobin
First Poster
Opties
Ik kan niet meer in veilige map
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SuperRobin ,

Bedankt voor jouw bericht. Welke melding krijg je te zien en is jouw toestel helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_kE2Ic87
First Poster
Opties

Ik heb dat probleem nu ook, kan niet meer in veilige map. Ondanks dat er toch recent een update gedaan is op gsm. Wat kan ik nog doen om daar terug in te kunnen? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_kE2Ic87 ,

Bedankt voor jouw bericht. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
pietjee
First Poster
Opties
Als ik veilige map wil instaleren staat er als fit vaker gebeurt neem contact op met de klantenservice
0 Likes
pietjee
First Poster
Opties
Wat moet ik doen???
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @pietjee,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer alles up-to-date is en de issue blijft terug komen na het opnieuw opstarten van jouw toestel, kan je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Dolfie
Student
Opties

Bij wie moet ik zijn om dit op te lossen? 

Bij mij is het probleem niet groot maar ik heb er een hekel aan als iets het niet doet... Of naar behoren niet doet. Suggesties Dolf 

0 Likes