Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv op volledig scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2024 10:34 PM)
644 Weergaven
Jozon
Student
Opties
Begrijp er niets van. Als ik in het verleden mijn toestel draaide en video of tv wilde bekijken, kreeg ik op het scherm een volledig gevuld telefoonscherm.
Ik krijg het niet meer voor elkaar. 
Als ik nu van mjjn tv provider (Caiway) tv op volledig scherm wil lukt het niet. Ook het icoontje of de 2 pijlen ontbreken.
Wie kan mij advies geven?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jozon
Student
Opties
Hi Ajay-A,

Bedankt voor de ondersteuning. Ik heb je advies opgevolgd en alles nagekeken. Helaas.
Maar toch een oplossing. Als je je startscherm hebt en swiped dat naar beneden krijg je allerlei icoontjes te zien. Daar staat ook Automatisch draaien bij. Na aanklikken was probleem opgelost.
In ieder geval bedankt voor je bericht want Samsung adviseerde een reset uit te voeren. Eigenlijk hadden zij dit als eerste moeten noemen. Bedankt voor de genomen moeite.

Groet
Jozon

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jozon,

Bedankt voor jouw bericht. De functionaliteit voor een volledige scherm is afhankelijk van de beeldverhouding en de opties per app. Ga e.v. naar Instellingen ---> Display ---> Apps op volledige scherm. Controleer hier op de app in de lijst voorkomt en zet het e.v. aan. Verder heb je bij sommige mogelijkheid in te zoomen naar volledige scherm door 2 vingers op scherm te spreiden. Laat weten of je er zo uitkomt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Jozon
Student
Opties
Hi Ajay-A,

Bedankt voor de ondersteuning. Ik heb je advies opgevolgd en alles nagekeken. Helaas.
Maar toch een oplossing. Als je je startscherm hebt en swiped dat naar beneden krijg je allerlei icoontjes te zien. Daar staat ook Automatisch draaien bij. Na aanklikken was probleem opgelost.
In ieder geval bedankt voor je bericht want Samsung adviseerde een reset uit te voeren. Eigenlijk hadden zij dit als eerste moeten noemen. Bedankt voor de genomen moeite.

Groet
Jozon
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Jozon,

Ik realiseerde zelf niet dat Automatisch draaien uitstond. Bedankt voor jouw feedback en ik wens je nog veel plezier met jouw S23!

Met groet,

Ajay

Community Manager