Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tekst afgesneden op scherm (niet leesbaar)

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2024 08:45 AM)
20047 Weergaven
xRoom
Journeyman
Opties
Sinds kort wordt de tekst op mijn Samsung s23 afgesneden. Links op het scherm zijn dan 2 letters van het begin van een zin niet leesbaar. Dit op sommige websites en op bv instagram. Ik heb al geprobeerd om bv de tekst op kleiner te zetten alleen niks werkt. Ook heb ik gekeken op internet en instagram zelf of ik het anders in kan stellen. Ik kom er alleen niet uit. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
janique64
First Poster
Opties
Tip:
Zet EDGE op AAN bij instellingen in DISPLAY. Dan kun je alles weer gewoon lezen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Sendebakarsinartik
First Poster
Opties
Idd zet edge uit bij instellingen display dan komt de tekst gewoon volledig onderin de reels staan👍

Oplossing
tinneke1
Apprentice
Opties

Bij mij stond edge aan en had het probleem ook.

Tekstgrootte en opmaak terug op kleinste gezet en probleem hiermee eindelijk opgelost!

33 Antwoorden
skeebs
Voyager
Opties
instagram is inderdaad buggy de laatste tijd. lijkt ingezoomd te zijn en ik kan ook veel niet lezen erdoor op reels op insta.. neem aan dat het insta's fout is. waar kom je het nog meer tegen?
xRoom
Journeyman
Opties
Ah okee! Dan moet er wellicht een update komen?

Ik heb er bij sommige websites op internet last van op Google Chrome. Ook al ik hem bv op desktop weergave zet, ik kan het dan ook niet verder uitzoomen.
skeebs
Voyager
Opties
Ik denk wel dat het geupdate moet worden! soms heb ik ook best lang van een bug op instagram. heb dezelfde probleem ook op mijn s24 ultra die ik gister ontving. hoopte dat het weg zou zijn maar helaas. Ik hoop op een update en ik gebruik samsung browser en heb dat probleem niet dus hoop dat dat ook gegfixt word voor je! je kan een foutrapport indienen in members 👌
xRoom
Journeyman
Opties
Ik ga een foutrapport indienen. Dankjewel voor je snelle antwoorden en hulp 😊
skeebs
Voyager
Opties
Geen dank! ik kijk vaak even op members ☺️
Robyn96
Student
Opties
Ik heb dit ook sinds kort met mijn samsung s23! Inderdaad op Instagram & google chrome
xRoom
Journeyman
Opties
Wat vervelend! Bij mij ook nog steeds niet opgelost helaas.
Robyn96
Student
Opties
Ik heb ook een foutrapport ingediend!
Members_ngHFDsV
Student
Opties

Same problem here, a52s