Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mylife app: Meldingen komen niet door

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2024 01:18 PM)
182 Weergaven
Rozebottel
First Poster
Opties
Sinds 4 weken een nw Samsung Galaxy s24 fe. Daarvoor had ik een IPhone.
De mylife app van mijn sportschool gedownload maar meldingen komen niet door.
Dus als ik op de wachtlijst sta voor een groepsles en er komt een plek vrij dan krijg ik geen melding. Alles wat melding is staat aan in mijn mobiel en in de app. Wie kan helpen??
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rozebottel,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd nog met de aankoop van jouw S24 FE! Controleer voor de zekerheid of Meldingen en Machtingen van de app wel goed staan. Ga hiervoor naar Instellingen --> Apps ---> Selecteer de betreffende app ---> Controleer hier Meldingen en Machtigingen. Bij dezelfde menu kan je ook gaan naar Batterij en het dan e.v. op Onbeperkt zetten. Dit laatste had voor mij een Youtube issue opgelost.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Erich0010
Voyager
Opties
Hallo,

Ook al gekeken in de eigenschappen | apps of daar de optie is toegestaan?SmartSelect_20241124_134939_Settings_1000052076_1732452580.jpg
Rozebottel
First Poster
Opties
Ja, alles staat op toegestaan.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rozebottel,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd nog met de aankoop van jouw S24 FE! Controleer voor de zekerheid of Meldingen en Machtingen van de app wel goed staan. Ga hiervoor naar Instellingen --> Apps ---> Selecteer de betreffende app ---> Controleer hier Meldingen en Machtigingen. Bij dezelfde menu kan je ook gaan naar Batterij en het dan e.v. op Onbeperkt zetten. Dit laatste had voor mij een Youtube issue opgelost.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes