Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Streamz en vtm go app werken niet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2023 11:59 AM)
268 Weergaven
Members_wIItnG3
First Poster
Opties

Hey,

Sinds enkele weken werken beide apps niet meer. Bij het openen krijg ik de melding dat er iets is mis gegaan. Deze pagina is niet meer beschikbaar. En de opties om opnieuw te proberen of naar de home pagina te gaan. 

Graag help.

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_wIItnG3, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Op welke apparaat krijg je deze melding? Is deze verder ook up-2-date? En werken je andere apps wel goed? Heb je de apps al eens verwijderd en deze opnieuw geïnstalleerd? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Samlinck
Apprentice
Opties

Ik heb nog steeds dit probleem na de voorgestelde stappen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Samlinck, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw TV? Werken de andere apps wel goed? Sinds wanneer ervaar je dit?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Samlinck
Apprentice
Opties

Dag Martijn,

Modelnummer: QE43LS03AAUXXN

Alle andere apps werken perfect. (Netflix, prime, disney+)

Ik heb dit probleem sinds een verhuis. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Samlinck, goedemorgen.

Welke melding krijg je te zien als je één van deze apps opent? En heb je de Smart Hub ook al eens opnieuw ingesteld? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Samlinck
Apprentice
Opties

Goedemorgen @MartijnK ,

Ik krijg steeds de melding dat er geen verbinding is . Dit blijft zich herhalen, wat de apps onbruikbaar maakt. Ik heb de smart hub al eens opnieuw ingesteld, maar dit heeft het probleem niet verholpen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak je gebruik van bekabelde of draadloze verbinding? En heb je de mogelijkheid om dit te testen? Werken de apps dan wel? Ook kan je dit proberen door de TV te verbinden met de hotspot van je telefoon. Woon je nog steeds in België? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Samlinck
Apprentice
Opties

Ik maak gebruik van een draadloze verbinding, geen mogelijkheid om bekabeld te testen. Met de hotspot lijk ik geen problemen te hebben. Heb mijn huidige netwerk al eens verwijderd en terug toegevoegd, maar dit lijkt het ook niet op te lossen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je dit niet ervaart met een hotspot kan je het beste even contact opnemen met je provider, wellicht dat dit iets te maken heeft met je IP-adres of de toewijzing hiervan.  Dit zou dan met een wijziging van de instelling op je router verholpen moeten kunnen worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes