Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontgrendelen op afstand; functie staat uit. Wat nu?

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2023 10:46 PM)
3145 Weergaven
koenr_98
Explorer
Opties

Mijn S21+ is kapot. Het scherm doet niets meer. De telefoon werkt verder wel. Ik wil een backup maken.

Ik moet daarvoor de telefoon op afstand ontgrendelen. Dat lukt niet, gezien op de telefoon deze functie (blijkbaar) niet aan staat. Wat nu?

Kan ik op afstand het ontgrendelen op afstand aanzetten? 

Nogal onhandig dat ik hem niet kan ontgrendelen omdat er een instelling verkeerd staat en ik deze nu niet kan aanpassen. De hele reden dat ik hem wil ontgrendelen op afstand is dus omdat het scherm het niet doet.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @koenr_98, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je deze optie niet hebt ingeschakeld kan je het toestel ook niet op afstand ontgrendelen en hiermee wordt het maken van een back-up ook erg lastig 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
ZakariaId
Pioneer
Opties
Je Zou via de website (https://smartthingsfind.samsung.com/) een back up maken als je samsung account heb ingested en je de wachtwoord weet van je samsung account
0 Likes
koenr_98
Explorer
Opties

Thanks voor je antwoord.

Ik krijg dan dus de melding dat de telefoon daarvoor ontgrendeld moet worden en dat ontgrendelen op afstand niet aanstaat...

0 Likes
ZakariaId
Pioneer
Opties
Oeh dan is het moelijk verschijnluk is je telefoon opnieuwe gestart of een keer uitgevallen...
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @koenr_98, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je deze optie niet hebt ingeschakeld kan je het toestel ook niet op afstand ontgrendelen en hiermee wordt het maken van een back-up ook erg lastig 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
koenr_98
Explorer
Opties
Hi,
Dus ik kan niet geholpen worden?
Ik heb nooit dat op afstand ontgrendelen geactiveerd, ik wist niet eens dat dat een ding was. Ik log tenslotte al in met mijn Samsung account, hetzelfde account als dat op de vergrendelde telefoon staat.
Dus nu kan ik geen back up maken, omdat ik bij instellingen een vinkje niet heb aangezet?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@koenr_98 

Om op afstand een back-up te kunnen maken ga je naar: https://bit.ly/1SSFl9b en log je in met hetzelfde Samsung-account. 

Je kan dan direct zien of deze optie ook voor jou werkt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
koenr_98
Explorer
Opties
Oh dat is ook de link naar Samsung find, daar krijg ik dus de melding dat ik geen backup kan maken omdat het ontgrendelen op afstand niet geactiveerd is...

Ik kan nu dus bepaalde bestanden niet van mijn oude telefoon halen...is hier echt geen oplossing voor?
Scherm laten repareren vind ik erg omslachtig en erg duur. Kan ik via customer service niet iets regelen?Screenshot_20230727_150923_Chrome.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben hier verder geen andere opties voor. Vanwege de privacy regels en wetgeving kunnen wij dat ook niet vanaf onze kant organiseren. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Desire62
First Poster
Opties

hallo, ik heb het zelfde probleem, maar waar kan ik aangeven  dat ik mijn toestel op afstand kan ontgrendelen.

groetjes Desire 

0 Likes