Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung pass

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2022 03:04 PM)
504 Weergaven
jgruijters
Pioneer
Opties

Hallo Allemaal,

als ik inlog op samsung  pass geeft deze aan dat ik nog maar 4 pogingen heb.

soms houd ik mijn vinger er niet goed op in de haast wat gebeurd er als deze pogingen op zijn?

en kan ik deze weer naar 10 zetten voordat het op 0 staat?

ik dacht dat het wel zou gebeuren als ik ingelogd zou zijn maar het aantal pogingen telt steeds af 😞

hopelijk kunnen jullie mij vertellen hoe dat zit.

groet Joost

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Goedenmorgen,
Zelf heb ik dat een tijd geleden gehad en werd er gevraagd het wachtwoord van mijn Samsung account in te vullen. Maar of die mogelijkheid nog bestaat weet ik niet. Volgens mij kan je zelf het aantal pogingen niet beinvloeden.
Probeer te achterhalen via de membersapp > ondersteuning > Diagnoses waarom verificatie problemen geeft.
Wat ik regelmatig doe is vingerafdrukken verwijderen, toestel opnieuw opstarten en nieuwe registreren: instellingen > beveiliging en privacy > biometrie.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Goedenmorgen,
Zelf heb ik dat een tijd geleden gehad en werd er gevraagd het wachtwoord van mijn Samsung account in te vullen. Maar of die mogelijkheid nog bestaat weet ik niet. Volgens mij kan je zelf het aantal pogingen niet beinvloeden.
Probeer te achterhalen via de membersapp > ondersteuning > Diagnoses waarom verificatie problemen geeft.
Wat ik regelmatig doe is vingerafdrukken verwijderen, toestel opnieuw opstarten en nieuwe registreren: instellingen > beveiliging en privacy > biometrie.
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @jgruijters, ben je er nog een beetje uitgekomen en heb je misschien iets aan de bovenstaande suggestie gehad? 

Groeten, 

Joey

0 Likes
jgruijters
Pioneer
Opties
Ja ik heb opnieuw mijn vingerafdruk geregistreerd en dat werkt maar het is natuurlijk niet gemakkelijk.
Bedankt allemaal
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Dat begrijp ik @jgruijters, mocht het ooit onverhoopt misgaan dan kun je de Pass als het ware opnieuw activeren met jouw Samsung account. In elk geval goed om te zien dat het is gelukt, kunnen we het antwoord als oplossing markeren? 

Groeten, 

Joey

0 Likes
jgruijters
Pioneer
Opties
Jahoor
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties