op 19-12-2022 08:45 PM
ik heb een set Eufy beveilingscamera’s geinstalleerd met bijbehorende app. Ik krijg van de camera een melding en een korte video. Nu heb ik regelmatig dat er een beweging gedetecteerd wordt, maar dat ik geen melding krijg. Als ik de telefoon (samsung s8) dan opnieuw opstart dan krijg ik ook weer de meldingen door. Maar na een tijdje houd het weer op. Ik dacht eerst dat de camera’s of het basisstation defect waren, maar aangezien de meldingen weer binnenkomen na het opnieuw opstarten van mijn telefoon denk ik toch dat ik het daar moet zoeken.
Ik heb al veel issues gelezen en diverse instellingen geprobeed. Ik heb meldingen aanstaan. Gegevensbesparing staat aan , maar ik heb de Eufy app toegevoegd aan toegestane apps bij gegevensbesparing aan. App staat niet in de sluimerstand.
Wat kan hier aan de hand zijn? Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-10-2023 06:21 AM
op 20-12-2022 09:54 AM
Wat je kunt proberen is om even gegevens besparing uit te zetten en te kijken of ze dan wel goed doorkomen.
gegevensbesparing zal altijd voor een beetje vertraging zorgen, ook al heb je de betreffende app op toestaan staan.
op 20-12-2022 06:54 PM
Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen en laat je weten of het iets oplevert.
op 22-12-2022 09:27 AM
Het heeft ongeveer 1,5 dag goed gewerkt, maar vanochtend kwamen de meldingen weer niet door. De video wordt wel opgeslagen en kan ik zien en afspelen op mijn telefoon, maar de push melding komt niet door. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon krijg ik wel weer meldingen door. Maar voor hoelang?
op 22-12-2022 09:38 AM
op 22-12-2022 11:16 AM
Voor whatsapp krijg ik ze wel binnen. Voor andere apps weet ik het niet zeker. Aangezien dat minder belangrijk is heb ik daar tot nu toe niet echt op gelet. Voor sommige apps heb ik meldingen ook uitgezet. Ik ga het vanaf nu bijhouden en kijken of ik een patroon kan ontdekken.
Bedankt voor het meedenken.
op 27-12-2022 10:08 AM
Ik heb het een paar dagen aangekeken. Meldingen van andere apps blijven wel binnenkomen, terwijl de meldingen van de camera’s stopt. Ik heb de Eufy app opnieuw geinstalleerd, maar na 2,5 dag blijven de meldingen weer uit. Ik ga weer contact opnemen met Eufy. Ik heb het gevoel dat ik de oplossing in hun app moet zoeken.
op 27-12-2022 10:46 AM
op 06-01-2023 10:16 AM
Ik heb het zelfde probleem en niet alleen met eufy, ook de Lidl Home app werkt niet. Exact het zelfde na een dag komen er geen meldingen meer binnen. HEEL IRRITANT !
op 06-01-2023 10:42 AM
Hallo Motjee, het zelfde probleem zoals Bulkie omschrijft heb ik ook. Niet alleen met de Eufy app maar ook met de Lidl Home app. Ik ben nu al 3 maanden alles aan het uitproberen maar niets helpt of werkt. Afsluiten en opnieuw opstarten is het enige wat werkt voor een halve of misschien wel een hele dag. Ik wordt er simpel van. Zoals gesuggereerd wordt dat het aan de app ligt geloof ik niet zo want ik heb dus twee apps met hetzelfde probleem ! Zelf heb ik de A80 maar ik zit er aan te denken om een andere telefoon aan te schaffen. Of komt er een update van Samsung want het probleem ligt volgens mij echt daar.