Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik krijg niet altijd een melding van mijn beveiligingscamera’s

(Onderwerp aangemaakt op: 11-10-2023 06:21 AM)
10772 Weergaven
Bulkie
Journeyman
Opties

ik heb een set Eufy beveilingscamera’s geinstalleerd met bijbehorende app. Ik krijg van de camera een melding en een korte video. Nu heb ik regelmatig dat er een beweging gedetecteerd wordt,  maar dat ik geen melding krijg. Als ik de telefoon (samsung s8) dan opnieuw opstart dan krijg ik ook weer de meldingen door. Maar na een tijdje houd het weer op. Ik dacht eerst dat de camera’s of het basisstation defect waren, maar aangezien de meldingen weer binnenkomen na het opnieuw opstarten van mijn telefoon denk ik toch dat ik het daar moet zoeken.

Ik heb al veel issues gelezen en diverse instellingen geprobeed. Ik heb meldingen aanstaan.  Gegevensbesparing staat aan , maar ik heb de Eufy app toegevoegd  aan toegestane apps bij gegevensbesparing aan. App staat niet in de sluimerstand.

Wat kan hier aan de hand zijn? Iemand een idee? 

0 Likes
30 Antwoorden
Okatap
Apprentice
Opties
Dankjewel, ga ik doen .
Is het misschien handig om 2 meldingen te plaatsen 1 met tablet en 1 met telefoon.?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat zou verder niet heel veel moeten uitmaken, deze zullen ook hetzelfde account hebben. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Okatap
Apprentice
Opties
Hebben niet hetzelfde account ik had een nieuwe aangemaakt omdat ik dacht dat de instellingen van de tablet en telefoon elkaar dwars zouden kunnen zitten
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Naast het indienen van een foutrapport is het ook belangrijk om dit verder te laten onderzoeken door de app ontwikkelaar 😉

0 Likes
Okatap
Apprentice
Opties
Heb ik gedaan en kreeg het volgende antwoord:
Uit uw beschrijving blijkt dat het probleem met het ontvangen van meldingen te maken heeft met de compatibiliteit tussen uw Samsung-tablet, telefoon en de eufy-app. Helaas kunnen we aan onze kant niet veel doen, aangezien het probleem alleen bij uw apparaat lijkt te liggen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je een foutrapport hebt ingediend via de Members app kunnen mijn collega's van de R&D afdeling dit verder onderzoeken. Echter omdat de app ontwikkelaar ook aangeeft dat dit met de compatibiliteit te maken heeft zal er vanuit hen ook een verder onderzoek gedaan moeten worden. 

Wanneer dit met een update van uit ons kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Okatap
Apprentice
Opties
Foutrapport ingediend we wachten af
0 Likes
Oplossing
MarcoW
Journeyman
Opties
Ik had hetzelfde probleem en heb volgens mij in de eufy app instellingen wifi en 4g ingesteld deze stond bij mij alleen op 4g verder ook nog zo ingesteld bij niet storen de eufy app wel door te laten gaan en nog een paar instellingen en ineens deed hij het weer het is even zoeken maar is wel te doen
MarcoW
Journeyman
Opties
Volgens mij ook ik heb m zo ingesteld in de app samen wifi en 4g . Want hij stond bij mij alleen op 4g. Ik weet niet of het daaraan lag omdat ik heel veel gedaan had ook bv bij niet storen eufy app doorlaten gaan en voorrang geven
0 Likes
eufycam
First Poster
Opties
Op mijn smartphone krijg ik geen melding van de eufy deurbel en camera. Als ik de app verwijder en opnieuw installeer gaat het even goed maar daarna niet meer. Ik hen een Samsung s10+ en mijn man een samsung a41. Wat is de oplossing.
0 Likes