Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung pass internet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2018 01:21 AM)
18068 Weergaven
Wbrouwer
Journeyman
Opties

Ik heb toch besloten om Samsung pass te gaan gebruiken.

Nu heb ik de eerste keer na het instellen een scherm gekregen in mijn Samsung internet met de vraag of ik al mijn bewaarde wachtwoorden over wilde zetten, helaas heb ik per ongeluk het scherm weggeklikt. 

Nu kan ik met geen mogelijkheid een functie vinden om de reeds in internet opgeslagen passwords in Samsung pass te zetten. 

Iemand een idee hoe ik alsnog dit keuze scherm terug kan krijgen?

Hierin stond namelijk direct een overzicht van verschillende websites met account en wachtwoord. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Wbrouwer,

Als het goed is kun je dat lijstje terugvinden onder Internet >> Instellingen >> Privacy >> Inloggegevens opslaan. Deze optie heeft een schakelaartje om dit aan te zetten, maar als je op de tekst tikt en dus niet op het schakelaartje kom je bij het lijstje met accounts die nog niet in Samsung Pass zijn opgeslagen. Hier zou je deze ook moeten kunnen overzetten naar Samsung Pass.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Wbrouwer,

Als het goed is kun je dat lijstje terugvinden onder Internet >> Instellingen >> Privacy >> Inloggegevens opslaan. Deze optie heeft een schakelaartje om dit aan te zetten, maar als je op de tekst tikt en dus niet op het schakelaartje kom je bij het lijstje met accounts die nog niet in Samsung Pass zijn opgeslagen. Hier zou je deze ook moeten kunnen overzetten naar Samsung Pass.

kevin-sig
Lent
First Poster
Opties
Ik heb ook constant problemen met Samsung Pass omdat hij mij vingerafdruk niet pakt vanwege beschermfolie,ik kan wel in m'n veilige map komen maar kan de foto's niet eens openen en het zijn allemaal herinneringen die staan opgeslagen bij Samsung Notes,waarom verplicht Samsung Pass ons om nu met een vingerafdruk en niet alleen met de code die ik altijd gebruikt.
Heb altijd een Samsung Galaxy mobiel en jully maken het steeds moeilijker voor de mensen.
Help mij aub hiervan af want ben al dagen bezig en wordt er moedeloos van!
Samsung Pass lost dit probleem eens op en maak het niet steeds moeilijker!!
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

@Lent Tipje: Registreer je vinger opnieuw en de meest gebruikte vinger een keer extra. Dit zal er voor zorgen dat de telefoon hem sneller en beter herkend.

0 Likes
Lent
First Poster
Opties
Heb het zelf naar lang zoeken opgelost en Samsung Pass uitgeschakeld en nu is het goed.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost 👍

rsz-846676
0 Likes
renskuh
First Poster
Opties
Die van mij zegt dat mijn vingerafdruk niet klopt! Wat nu??
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @renskuh,

Probeer het nog eens een paar keer uit door je vinger anders te positioneren en door goed te drukken. Let ook op dat een glazen screenprotector die niet geschikt is voor de vingerafdruksensor het kan verstoren en ervoor kan zorgen dat het niet werkt.

Mocht het alsnog niet lukken verwijder dan eventueel de screenprotector en voeg de vingerafdrukken opnieuw toe.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
vdroog
Explorer
Opties
Bij mij hetzelfde 😡😡
0 Likes
vdroog
Explorer
Opties