Ik heb sinds half augustus de A5 Galaxy 2017. Als ik in de Galaxy Apps app een nieuw thema wil selecteren kan ik geen plaatje zien, alleen een... Bekijk bericht
Op 06-11-2017 heb ik de aangeboden update naar Smart Switch 4.1.17102.8 uitgevoerd op mijn pc. Vanaf dat moment kan ik geen back-up meer maken van... Bekijk bericht
Hallo Allemaal,
Sinds enkelel dagen synchroniseert Samsung Agenda niet meer met Google Agenda. Ik heb niets verandert aan mijn instellingen. Het... Bekijk bericht
Hallo,
Zoals de meesten ondertussen wel ervaren hebben brengt het ingedrukt houden van de Startknop je naar de Google-applicatie, waardoor... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb al sinds dag 1 het probleem dat ik voor bepaalde apps geen popup meldingen krijg, er staat wel een getal bij de app zelf maar niks... Bekijk bericht
Heey iedereen,
Ik ben al een tijdje on het bezit van een Gear S3 nu zou ik daar graag mee willen betalen dit zou met Samsung pay kunnen maar... Bekijk bericht
Af en toe, wanneer mijn telefoon vergrendeld is en het beeldscherm uitstaat (en de telefoon op tafel ligt), begint bixby voice ineens te luisteren.... Bekijk bericht
Ik heb de app android pay op mijn smartphone geïnstalleerd en wou vandaag voor de eerste keer een betaling doen maar helaas lukte het niet.... Bekijk bericht
Gisteren me Note 8 binnen gekregen en wat een geweldig toestel. Alleen vond ik iets vreemds.
Bij NFC en Betalings staat standaard Android... Bekijk bericht
De Japanse dokter Yoshiro Hatano raadde aan om minimaal 10.000 stappen per dag af te leggen. Het onderzoeksteam waar hij leiding aan gaf... Bekijk bericht
Hoi allemaal,
Ik loop tegen het volgende probleem aan. Apps die ik van mijn interne geheugen naar mijn SD kaart heb verplaatst, verhuizen... Bekijk bericht
Ik heb de Samsung Galaxy S7 edge. Ben de laatste tijd meer gaan sporten en wil graag mijn gewicht gaan bijhouden. Het is online erg onduidelijk... Bekijk bericht
Wist je dat 7 op de 10 mensen nooit zonder hun smartphone de deur verlaat? En dat 1 op de 10 zelfs aangaf hun smartphone belangrijker te vinden dan... Bekijk bericht
Even misschien een domme vraag, maar als je bijv. een Whatsapp melding krijgt kun je dan vanaf je Gear S3 terug reageren? Ik hoor het wel... Bekijk bericht