Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gallery loopt vast

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2018 05:32 PM)
6039 Weergaven
a5-gebruiker
First Poster
Opties

Ik merk dat de laatste tijd de app Samsung Gallery op mijn samsung galaxy a5 2017 raar loopt te doen. Als ik een foto wilt bewerken, ga ik wel naar het programma, maar wil ik een filter toepassen of iets erbij tekenen, loopt hij helemaal vast en na een aantal keer op de aan/uit-knop te drukken, valt die app uit. Wat kan ik hieraan doen of wat kan er aan gedaan worden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Oeh, dat is niet handig. Kun je voor mij gaan naar Instellingen > Apps > 3 cirkels rechtsboven > Systeem-apps weergeven > Video-editor > Opslag > Cache legen en gegevens wissen > één tab terug en dan gedwongen stoppen. Kun je deze stappen ook uitvoeren voor de galerij, via apps. Laat maar weten of het hierna wél weer werkt.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Oeh, dat is niet handig. Kun je voor mij gaan naar Instellingen > Apps > 3 cirkels rechtsboven > Systeem-apps weergeven > Video-editor > Opslag > Cache legen en gegevens wissen > één tab terug en dan gedwongen stoppen. Kun je deze stappen ook uitvoeren voor de galerij, via apps. Laat maar weten of het hierna wél weer werkt.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Liesje134
First Poster
Opties

Bij mij werkt dit niet... 

Is er nog een tip? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Liesje134, om welk toestel gaat het? En is jouw toestel up-to-date evenals de apps? (Ook in de Galaxy Store)

rsz-846676
0 Likes