op 03-12-2023 07:33 PM
Hoi,
Wij hebben sinds dinsdag proximus fiber. De verbinding over wifi was zeer snel.
Donderdag deed ik de software update naar UI6.0 op de A53 en sindsdien is de verbinding een heel pak trager.
Iemand dit al voorgehad/opgemerkt en eventueel een oplossing?
Mvg,
Bossi13
op 04-12-2023 07:17 PM
op 05-12-2023 12:04 PM
Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Groeten,
Martijn
op 05-12-2023 05:46 PM
Hoi,
Ik kwam voor de update aan 290Mbps en na de update nog aan 80, dan 70, op de duur maar 20 meer.
Ik heb dan een reset van het netwerk gedaan na eerder al een herstart van het toestel te hebben gedaan. De modem is ook al enkele keren herstart. Ook is er een AP waar ik hetzelfde probleem mee heb. Mijn vrouwtje kan wel snel surfen over wifi. Dus daar ligt het niet aan.
Ik heb al gelezen dat dit een probleem is dat al lang aanhoudt en heb geen zin me hier lang aan te ergeren.
Vroeger tevreden geweest van Samsung maar ik kijk al uit naar iets anders.
Mvg,
Bossi
op 06-12-2023 09:47 AM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇