Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android file transfer

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2023 11:45 AM)
700 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

bdrycke
Apprentice
Opties

Ik  bezit een samsung A52S en kan mijn files met de Android file transfer (32-bits sw) niet meer naar mijn Imac overzetten.

de reden is hier namelijk, dat de Android File transfer app niet meer compatible is met de Mac os Catalina verie 10.15.7 .

De Catalina versie vereist nu dat all apps en sofware 64-bits zijn om te werken.

Heeft iemand een idee of een alternatief hoe ik wel mijn files, foto's etc. van mijn samsung smartphone alsnog naar mijn Imac kan overzetten?

Avast bedankt voor de nuttige TIPS !!

Mvg, Bernard

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Misschien eerst overzetten naar SSD of pen drive en dan van SSD/pen drive naar je Imac? Of overzetten via Google Drive (als dat mogelijk is)?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Misschien eerst overzetten naar SSD of pen drive en dan van SSD/pen drive naar je Imac? Of overzetten via Google Drive (als dat mogelijk is)?

bdrycke
Apprentice
Opties

Goede Tip, ik ga eens proberen mijn bestanden naar mijn externe samsung portable SSD over te zetten en als dit niet gaat over te zetten naar mijn Google Drive.

Ik hou je op de hoogte als het overzetten is gelukt

Alvast bedankt voor de goede tips !

HealthyKhan
First Poster
Opties

I had the same issue while working for my client Top Captions  Apple Devices seem to not work with Android OS devices. 

0 Likes
carinadsp
Moderator
Moderator
Opties

Hi @HealthyKhan !

Have you tried the tips @Neo001 shared? 

Feel free to let us know if it worked.

Greetings,

Carina

0 Likes
jasan roy 24
Student
Opties

Goede Tip, ik ga eens proberen mijn bestanden naar mijn externe samsung portable SSD over te zetten en als dit niet gaat over te zetten naar mijn Google Drive.

Ik hou je op de hoogte als het overzetten is gelukt

Alvast bedankt voor de goede tips !

0 Likes