Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung - Galaxy A34 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2024 01:19 PM)
189 Weergaven
Members_2dCB6zF
Journeyman
Opties

Beste,

In het kort : mijn Samsung A34 herkende na warm te worden mijn simkaart niet meer . we zijn bij het service point geweest in Wijnegem , zij hebben mij verteld dat het een Amerikaans toestel betreft en dat zij daar geen software voor hebben om die te maken , het verslag heb ik meegekregen om aan de verkoper ( bol punt com) te geven .

Nu mijn vraag …bol punt com zegt dat ik contact moet opnemen met de fabrikant om een degelijk verslag van het toestel , want het verslag van het service-point wordt niet aanvaardt.. Wat nu ? Hoe bekom ik een degelijk verslag ? 

Vele groetjes Els

0 Likes
5 Antwoorden
Members_2dCB6zF
Journeyman
Opties

Screenshot_20240802_173316_Settings.jpgScreenshot_20240802_173324_Settings.jpg

Screenshot_20240802_173355_Settings.jpg

0 Likes
Members_2dCB6zF
Journeyman
Opties

op de factuur staat enkel het bedrag en de naam van het toestel , Bol punt com heeft dit via een andere verkoper verkocht, die ondertussen niet meer bereikbaar is.

0 Likes
Members_2dCB6zF
Journeyman
Opties

ja  en BOL wil een schriftelijk bewijs tussen mij en fabrikant ( het verslag van Samsung service center wordt niet als bewijs aanvaard), heb al veel info doorgestuurd naar BOL ,maar dat is het enige dat ze nog willen en dat heb ik niet ..iemand nog een idee ? testaankoop ? 

0 Likes
Members_2dCB6zF
Journeyman
Opties

contact gehad met samsung support , nu afwachten op antwoord .

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_2dCB6zF,

Bedankt voor jouw bericht. Laat weten wanneer je een antwoord hebt ontvangen van de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager