Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

probleem om met samsung gallerij whatsapp foto's te synchroniseren naar Onedrive

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2023 05:05 PM)
1882 Weergaven
RobdeR
Journeyman
Opties

Het lukt niet om de whatsapp foto's the synchroniseren met de samsung gallerij app. Deze mappen (albums) worden niet gesynchroniseerd naar Onedrive. Fot's uit andere apps werken wel. Hoe kan ik dit oplossen. Voorlopig heb ik de koppeling tussen samsung en microsoft onedrive gedeactiveerd om de whatsapp foto's direct met onedrive te synchroniseren. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @imke65, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Heb je de opties hiervoor ook ingeschakeld in de Galerij-app? Vanuit WhatsApp kan dit niet direct worden gekoppeld aan OneDrive. Wel kan je via de Instellingen van de Galerij-app aangeven welke mappen er gesynchroniseerd mogen worden.

Open de Galerij-app en ga naar Instellingen via de 3 streepjes rechtsonder, kies voor Instellingen > Synchroniseren met OneDrive > Albums om te synchroniseren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Controleer of de WhatsApp-map is ingeschakeld voor synchronisatie in Galerij-instellingen > Synchroniseren met OneDrive > Albums on te synchroniseren.

RobdeR
Journeyman
Opties
Dit is het geval. Het probleem zit in de synchronisatie van de galerie en onedrive. De map met de WhatsApp foto's wordt niet meegenomen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RobdeR, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tip van @Neo001? Staat de optie om de map van WhatsApp te synchroniseren ook ingeschakeld? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
RobdeR
Journeyman
Opties
Helaas, de optie staat aan maar lost het probleem niet op
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes
imke65
First Poster
Opties
Ik kan mijn whatsapp foto's niet in mijn onedrive plaatsen. Alleen de foto's van mijn camera gaan er in.
Ik heb een samsung telefoon. Bij instellingen op onedrive staat geen map bij van whatsapp.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @imke65, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Heb je de opties hiervoor ook ingeschakeld in de Galerij-app? Vanuit WhatsApp kan dit niet direct worden gekoppeld aan OneDrive. Wel kan je via de Instellingen van de Galerij-app aangeven welke mappen er gesynchroniseerd mogen worden.

Open de Galerij-app en ga naar Instellingen via de 3 streepjes rechtsonder, kies voor Instellingen > Synchroniseren met OneDrive > Albums om te synchroniseren.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_GSWbpIO
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

Probleem is dat de Whatsapp Album niet tussen zit bij de "Synchroniseren met OneDrive" om te selecteren voor synchronisatie. Heeft u hiervoor een oplossing? Dank.

Groet,

Cheuk

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_GSWbpIO, goedemorgen.

Dit is niet iets wat vanuit ons kan worden aangepast, je kan hiervoor het beste contact opnemen met de app ontwikkelaar en wellicht dat dit met een app-update kan worden toegevoegd.

Groeten,

Martijn

0 Likes