Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Product Registratie lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2023 02:28 PM)
696 Weergaven
Bram B
Navigator
Opties
Hallo,
Ik heb sinds vorige week woensdag een A54 5G. Deze heb ik via de members app geregistreerd en daarna de melding gekregen dat het gelukt is. De volgende ochtend heb ik de melding gekregen dat de Registratie mislukt is met daar in dat ik de telefoon zogenaamd heb afgemeld (wat ik niet gedaan heb). Als ik nu het nog eens probeer krijg ik de foutmelding product al geregistreed. Bij mijn samsung account onder apparaten staat 0 geregistreede apparaten.
Is de telefoon nu wel geregistreerd en zie ik hem niet of wat is dit??
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Bram B,

Sinds wanneer ervaar je dit? Was jouw toestel up-to-date? 

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groetjes,

Daphne

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Thijsradijs013
Pioneer
Opties
Hoi Bram, Bij mij staan ook niet al mijn apparaten bij mijn account, waarschijnlijk een fout. Maar ik denk dat hij wel geregistreerd staat
0 Likes
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Bram B,

Sinds wanneer ervaar je dit? Was jouw toestel up-to-date? 

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Sinds de 2de dag dat ik hem had telefoons was up-to-date. Maar ik had nog meer problemen met die nieuwe telefoon en ik heb geen tot weinig ondersteuning gekregen van samsung. Kan komen door de vakantie maar goed. Ik heb de telefoon gereset en terug gestuurd naar belsimpel en die gaan er nu naar kijken hebben ze vertelt. En daar wacht ik nu eerst op.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Geen enkel probleem! Laat het vooral weten. Ik heb je ook al onder een andere post beantwoord. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Ook beantwoord op die andere post maar als het goed is krijg ik morgen een nieuwe A54 5G. Hopen dat die beter werkt en dat die niet warm wordm
0 Likes
Bosbes
First Poster
Opties
Ik heb vandaag een S24 ontvangen. Als ik deze probeer te registreren zegt Samsung dat het toestel al is geregistratreerd
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Bosbes,

Tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 hebt gekozen. Ik hoop dat je van jouw nieuwe telefoon geniet. Het is uiteraard niet de bedoeling dat er al een registratie loopt voor jouw S24. Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes