Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met thema's downloaden

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2018 04:33 PM)
595 Weergaven
David_Brl
Apprentice
Opties

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik thema's en achtergronden niet meer kan downloaden via de WiFi.

Nu zou je denken dat er dan een probleem met de WiFi is, maar het internet werkt wel gewoon.

Wat krijg ik te zien als ik op downloaden klik: De download begint na een korte reclame. En dat is het is.

Zet ik dan mijn WiFi uit (over op 4G), dan start de download. 

Klik ik echter tijdens de download weer op WiFi, dan wordt de download afgebroken (logisch).

Als ik dan weer op download klik terwijl ik verbonden ben via de WiFi, dan lukt dit zonder problemen.

Lijkt mij dat dit niet de manier zou moeten zijn om een thema te downloaden.

Ik heb de tip al geprobeerd door eerst een app via Galaxy apps te downloaden en dat gaat zonder moeite. Thema's en achtergronden gaat echter niet.

Is hier een oplossing voor?

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat is raar!

Zou je eens kunnen proberen om eerst je router te resetten voor de zekerheid, en ook het netwerk uit je telefoon te halen en daarna opnieuw te verbinden?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
David_Brl
Apprentice
Opties

Ik heb beide voorstellen geprobeerd maar helaas geen resultaat.

Opvallend is dat, als ik aan de download begin en mijn WiFi even snel uit- en weer inschakel, dat dan de download gewoon gaat zoals het zou moeten.

Zou er een probleem in de WiFi-instelling in het apparaat zitten (Galaxy J7 2017, 2 maanden oud)?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:

http://smsng.nl/veiligefbwc
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
David_Brl
Apprentice
Opties

Helaas, ook in de veilige modus werkt het niet.

Vreemd verschijnsel is wel dat het bij sommige thema's prima werkt en bij andere thema's weer niet.

Nog gekker wordt: we hebben ook nog een J3 2017 (2 weken oud) en als ik beide telefoons naast elkaar leg en exact hetzelfde thema download, lukt het bij de J3 zonder problemen en bij de J7 lukt het niet.

Softwareversies zijn identiek, Android-versie ook.

Wat kan dit probleem toch veroorzaken?

0 Likes