Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Watch Spotify Bug

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2018 01:32 PM)
2878 Weergaven
Nighel
First Poster
Opties

Ik heb een vraagje/probleem met Spotify op mijn Samsung Galaxy Watch. Zodra ik ervoor kies om de "Playback" modus op "Stream op Wifi" te zetten en muziek probeer af te spelen blijft Spotify "Unable to play. Please check connectiomn" aangeven, ongeacht of ik wel of niet wifi verbinding heb. Spotify weigert ook om liedjes to downloaden voor offline play en als ik van netwerk verbinding switch dan geeft het aan "Please connect to the internet"; terwijl ik gewoon internet heb.

Heeft iemand enig idee hoe ik muziek download op mijn galaxy watch voor offline play zodat ik gewoon via bluetooth kan luisteren?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Sowieso werkt standalone alleen als Bluetooth op jouw horloge uitstaat, maar ik zie dat je verder al een conversatie hebt met Kevin. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Sonja2
Explorer
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Wie weet een oplossing?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Indien je via WiFi probeert, heb je dan Bluetooth uit staan? Ben je dus niet verbonden met een telefoon?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Sonja2
Explorer
Opties

Wi-Fi aan, Bluetooth aan, nrs gedownload en toch zegt hij: kan nr niet afspelen en check je verbinding

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Sowieso werkt standalone alleen als Bluetooth op jouw horloge uitstaat, maar ik zie dat je verder al een conversatie hebt met Kevin. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Sonja2
Explorer
Opties

Jaaaaa!!!! Dat was m dus!!!! Dank je wel! 🎉🎉🎉

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Toppie! Fijn om te lezen dat het zo is opgelost. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Ruud1234
First Poster
Opties

En hoe luister ik dan als ik m'n bluetooth headset op wil hebben ?  Of moet ik dan verplicht de hele sportschool mee laten luisteren naar mijn muziek ?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat hoeft niet, Ruud. Om geluid via jouw horloge en uiteindelijk via jouw koptelefoon te krijgen moet je eerst het horloge volledig standalone zetten, dus zonder Bluetooth verbinding met jouw telefoon. Dit moet je dan ook aanpassen in Spotify, via jouw horloge.

---------
Signature-Note10
0 Likes