Mijn kindje heeft code voor de kids stand op mijn samsung note 3 verloren. Na 5de verkeerde poging, dien ik in te loggen met paswoord van mijn... Bekijk bericht
De vraag is al meerdere malen gesteld én beantwoord maar ik ben toch niet zeker van mijn zaak.
Het probleem leek me simpel op te lossen maar... Bekijk bericht
Aangezien er voor de consument blijkbaar geen directe lijn is met het Samsung Notes-team, plaats ik dit bericht maar hier, rekening houdend met de... Bekijk bericht
Eergisteren ben ik mijn Samsung Galaxy S7 edge verloren bij Egmond aan Zee.
Ik had de app Zoek mijn mobiel op mijn ipad en ben daar gauw op gaan... Bekijk bericht
Mijn Proximus email account (skynet adres) is gekoppeld aan mijn smartphone A5 2017. Telkens ik een bericht typ dan staat er onderaan steeds een... Bekijk bericht
Beste lezer,Bij deze wilde ik verzoeken om een functie toe te voegen aan het Edge-venster Tasks Edge waarmee men op een zeer gebruiksvriendelijke... Bekijk bericht
Hoi,
Hoe kan ik mijn vrienden toevoegen aan Health? Ik weet bijvoorbeeld dat een vriendin die in mijn contactenlijst staat, gebruik maakt van... Bekijk bericht
Hallo beste lezer,
Laat ik maar eerst aangeven dat ik onderaan de tekst een samenvatting heb neergezet in het geval je geen zin hebt om een... Bekijk bericht
Ik merk dat de laatste tijd de app Samsung Gallery op mijn samsung galaxy a5 2017 raar loopt te doen. Als ik een foto wilt bewerken, ga ik wel naar... Bekijk bericht
Ik heb recent een Gear Fit2 Pro gekocht. Ondanks voldoende vrij geheugen en stabiele verbinding met WiFi/Bluetooth, lukt het niet om bestaande... Bekijk bericht
Op mijn S8 blijf ik steeds de onder "Instellingen" bepaalde meldingsgeluiden voor berichten en oproepen horen in plaats van de in Whatsapp... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik heb een Samsung A5 2017.
Als ik op de email app klik dan gaat deze uiteraard m'n post ophalen.
Maar ik zou graag willen... Bekijk bericht