Hoi allemaal! Dit is mijn eerste bericht hier dus hopelijk post ik dit juist :))) Sindskort kan ik helaas niet inloggen op samsung... Bekijk bericht
Hi Bixby! Hoe maak ik een back-up via Smart Switch? Onze Apps & Services maken je Samsung ervaring compleet!
Custom List Message Item |
---|
Hoi allemaal! Dit is mijn eerste bericht hier dus hopelijk post ik dit juist :))) Sindskort kan ik helaas niet inloggen op samsung... Bekijk bericht |
Zojuist heb ik een software update gehad op mijn Samsung Galaxy S8 toestel. Voorheen bleven de badges (berichtenteller) staan bij de app als ik... Bekijk bericht Hi @FrankEpping, goedemorgen en bedankt voor je bericht. Heb je hiervoor ook al eens een foutrapport... Bekijk bericht |
Bijvoorbeeld bij een hartloopactiviteit via Endomundo, komt deze activiteit dubbel terug in Health, zie bijlage Bekijk bericht Hoi @PBA, Zo te zien is de bovenste geïmporteerd of gesynchroniseerd met Endomondo, en de tweede aut... Bekijk bericht |
Opeens zijn mijn gesprekken te zien op mijn vergrendelscherm. Meerdere keren de instellingen veranderd maar hij blijft zelf terug gaan naar de... Bekijk bericht Ah oké, ik wil in dat geval graag een meekijkafspraak voor je inplannen. Een expert kijkt dan van af... Bekijk bericht |
Hoi allemaal! Ik heb een Samsung Galaxy S7. Sinds een tijdje, wanneer ik een filmpje af wil spelen vanuit de galerij, moet ik twee keer op... Bekijk bericht |
Ik heb zojuist de laatste updat van Samsung gehad voor mijn S8 Plus. Na installatie doet mijn schermtoetsenbord het niet meer. Ik kan geen teksten... Bekijk bericht Zorgen dat je je account gegevens weer weet ;) Van welk account weet je die niet? je Gmail? of Samsu... Bekijk bericht |
Apps worden grijs en onbruikbaar na verplaatsen naar je sdcard. Ze zijn ook niet meer te verwijderen. De naam verdwijnt ook. Echt drama Bekijk bericht Ik denk dat het inderdaad opgelost is met het opnieuw formatteren van SdCard. Gisteren geformatteerd... Bekijk bericht |
Hey ! I bought a Samsung S3 to use as a sportwatch. Unfortunately the heartbeattracker at the wrist does'nt work. It... Bekijk bericht That's not my experience with both smart watches during a workout - including running, which is why ... Bekijk bericht |
Where can i find samsung pay? I cant download it anywhere do you also have this problem? Bekijk bericht @KevinW schreef: Hi Jelle, Given you're on the Dutch community, I presume you're in the Benelux. And... Bekijk bericht |
Op mijn werk zijn we overgegaan naar office 365. Mijn mail krijg ik netjes binnen op mijn Galaxy J3, maar de agenda synchroniseert niet meer met de... Bekijk bericht Hoi, sinds kort een Galaxy Smartwatch. Maar een probleem met synchroniseren Office 365 Online agenda... Bekijk bericht |
sinds de oreo update krijg ik het geluid bij mijn audio speler neutron niet meer goed. dit is een hires pro speler. hier kan ik alles instellen... Bekijk bericht |
Herhaling van zetten. Bij de upgrade naar Nougat deed NFCv het niet meer en werkte het uitlezen van Freestyle Libre niet meer. Nu de upgrade... Bekijk bericht Voor zover bekend zou NFCv gewoon moeten werken. Alhoewel er uiteraard problemen kunnen zijn met bep... Bekijk bericht |
Beste, Wanneer ik op mijn pc een nieuw mailoutlook adres toevoeg is het voldoende mail adres en wachtwoord in te vullen en met login of volgende... Bekijk bericht Er staan op je S6 twee mail apps. 1 x van Samsung en 1 x van Gmail. Ik gebruik zelf al jaren Gmail. ... Bekijk bericht |
Hello, I'm looking for chances to get my hands on a Galaxy S6 Edge, or Galaxy S6 Edge Plus, in Green Emerald!! I love that colour so much, I... Bekijk bericht I'm afraid that it's almost impossible to find a S6 Edge or S6 Edge Plus in that colour at this time... Bekijk bericht |
Sinds vandaag kan ik sommige apps,zoals Chrome, Gmail, berichten, Instagram en alle games, niet meer gebruiken. Ze openen wel, maar blijven dan... Bekijk bericht Hi Jakob, dat zijn heel wat apps .. Wanneer het ook in veilige modus gebeurt lijkt een reset de volg... Bekijk bericht |
komt bixby en smsung car mode nog in de nederlandse taal? vandaag een bekeuring ggehad omdat ik de telefoon in de houder zette... we hebben een... Bekijk bericht Momenteel is het nog niet bekend of deze vertaald gaan worden en zo ja, wanneer. Bixby wordt natuurl... Bekijk bericht |
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik thema's en achtergronden niet meer kan downloaden via de WiFi. Nu zou je denken dat er dan... Bekijk bericht Helaas, ook in de veilige modus werkt het niet. Vreemd verschijnsel is wel dat het bij sommige thema... Bekijk bericht |
Na het updaten naar Oreo en gebruik maken van de pictogram badges geeft de Samsung Email app aan dat er 100 nieuwe berichten zij als er maar 1... Bekijk bericht @Rene65 Via de Play Store zou je kunnen nagaan of er een update beschikbaar is. Mocht dat niet het g... Bekijk bericht |
Ik heb diverse emailaccounts. Eén daarvan is een gmail. Met de Gmail account kan ik op elk tijdstip automatisch mijn emaul binnenhalen. Met de... Bekijk bericht Mijn Hotmail word gewoon gepusht.. welke mail app gebruik je voor je andere accounts? Ik gebruik gew... Bekijk bericht |
Voorheen had ik een Samsung J3 met Gear S2 smartwatch. De S planner app op de telefoon werkte prima, had al mijn agenda's in 1 app (hotmail /... Bekijk bericht Hoi Gerbend, De Gear maakt gebruik van de standaardapps en accounts op de gekoppelde telefoon. Op ee... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
4 | |
4 | |
3 |