Ik wil Samsung Pay NIET gebruiken maar de laatste tijd is de niet te verwijderen app SAMSUNG PAY nogal irritant op de voorgrond aanwezig, zelfs op... Bekijk bericht
Kan ik bij het terugzetten van een backup een andere kiezen in plaats van de laatste ?
Elke dag wordt er een backup gemaakt van mijn toestel... Bekijk bericht
Ik krijg door mijn afbeeldingen witte streepjes te zien en als ik erop druk gebeurd er niks..ik kan wel tekst plakken.
Het lukt overigens wel in... Bekijk bericht
Ben zeer tevreden met mijn nieuwe Gear S3. in promotie filmpjes zie diverse apps voorbijkomen die beschikbaar zouden zijn, ik kan deze nergens... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een Huawei p20, en 2 simkaarten (werk en privé) en dus ook 2 verschillende whatsapp's. Ik krijg alleen van mijn privé whatsapp... Bekijk bericht
Hallo,
Ik vraag me af of er een app is die echt werkt om je horloge aan je rechter pols te kunnen dragen. De app moet dan eigenlijk het... Bekijk bericht
Op de samsung tab a6 is standaard geinstalleerd de app samsung internet. Ik wil de app samsung beta internet gaan gebruiken, maar ik kan de... Bekijk bericht
Hallo,
Afgelopen week heb ik de Samsung gaat s3 gekregen. Alles werkt naar behoren behalve parkmobile.
Op mijn Samsung Galaxy s6 edge+... Bekijk bericht
Vandaag mijn mooie gear sport ontvangen. Meteen aan de slag, maar ver kwam ik niet. Ik krijg de apparaten niet aan elkaar gekoppeld via... Bekijk bericht
Ik wil, voor ik een horloge koop, eerst in de store kijken welke apps daar beschikbaar zijn.
Ik heb (nog) geen samsung spullekes, maar wil me... Bekijk bericht
Ik probeer voor mijn Gear 3S een app te kopen uit de galaxy store, maar dat wil tot op heden niet echt lukken.
Ik krijg de volgende foutmelding... Bekijk bericht
Vandaag kwam ik er achter dat als ik een afspraak maak in de originele agenda op mn A8 (2018) deze niet synchroniseert zoals het hoort.
Ik... Bekijk bericht
Krijg elke keer een melding "whatsapp gedetecteerd die microfoon gebruikt" vindt het wel raar want whatsapp heeft zoenzo een machtiging... Bekijk bericht
Ik heb weer een leuke...
Ik heb een Galaxy Gear S3, een Galaxy S8 en een Galaxy S8 van mijn werk. Op alle drie de devices heb ik de S Health ... Bekijk bericht
Hoi,
Sinds vandaag heb ik de handige functie gevonden dat hij automatisch gezichten herkend en deze samen groepeerd.
Nu had ik iets van 90... Bekijk bericht
Wederom krijg ik tril meldingen dat "sessie verlopen" is van ongebruikte Samsung Members app. Zo te zien bestaat deze error al vele jaren.... Bekijk bericht
Ik wil graag een abbonement voor 50GB extra bij Samsung Cloud aanschaffen maar kan kennelijk enkel met een creditcard betalen. Ik heb geen... Bekijk bericht
Hi allemaal,
op mijn Samsung S8 heb ik een app waar ik elke week toegangskaarten moet downloaden. Nu is het zo als ik deze wil downloaden... Bekijk bericht