Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop up bericht whats app

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2022 02:41 PM)
23449 Weergaven
RW2022
First Poster
Opties

Het lukt mij niet om via instellingen ervoor te zorgen dat ik popup bericht krijgen als er een WhatsApp bericht binnenkomt. Ik moet nu voortdurend mijn whatsapp openen om überhaupt te zien of er een bericht is. Heel onhandig. Ik heb het geprobeerd via instellingen, app, whatsapp etc en via whatsapp en dan instellingen. Daar krijg ik te zien popup melding niet beschikbaar. Wat doe ik verkeerd?

Spring naar oplossing
43 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marinatje70,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en heb je gekeken of de Instellingen bij Meldingen goed staan? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Meldingen ---> App-meldingen . Controleer of het bij WhatsApp aanstaat.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MariScho
Explorer
Opties
Kun je op de s24 ook ergens instellen dat er pop up berichten op het beeldscherm verschijnen?
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @MariScho, bedankt voor jouw bericht!

Dat is zeker mogelijk. je kan via jouw instellingen dit instellen: Instellingen -> Meldingen -> Pop-upstijl melding. Hopelijk lukt het zo. Als je dit per app wilt instellen, kan je bovenstaande tip van @Ajay-A gebruiken.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
OTKKOS
Journeyman
Opties

Dag, 

Mogelijk dat ik het allemaal niet goed begrijp, en vraag naar een oplossing/antwoord dat al eerder is gegeven, dan daarvoor mijn excuses.

hoe dan ook: Als ik een whatsapp binnenkreeg, kon ik middels "van boven naar beneden vegen" een soort van "voorbeschouwing" van het bericht lezen, zonder dat ik de app zelf hoefde te openen. Het betreffende bericht kreeg ook nog geen "gelezen" status.

Nu echter, krijg ik slecht wanneer ik "van boven naar beneden veeg" de melding, dat er een whatsapp bericht binnen is. Niet de afzender, en al helemaal geen voorbeschouwing.

In whatsapp krijg ik bij meldingen, de vermelding dat Pop-upmelding niet beschikbaar is bij mijn Android versie (14).

Volgens mij had ik deze optie gisteren nog, maar heb ik die per ongeluk uitgezet.

Toch zou ik die "voormelding" graag weer terugkrijgen. De zwevende ballonnen die hiervoor beschreven werden, vind ik geen prettig alternatief.

Wat kan ik daar aan doen?

Ik heb een Samsung A53 5G

Android versie 14

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @OTKKOS,

Bedankt voor jouw bericht Is dit toevallig via het vergrendelscherm? Zo ja, Ga naar Instellingen ---> Meldingen ---> Meldingen vergrendelscherm ---> Inhoud weergeven. 

Laat weten of het zo lukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
catanan
First Poster
Opties
Dankjewel. Ik had hetzelfde probleem, dit was de oplossing voor mijn S24 Ultra.
Members_RVprBfI
First Poster
Opties

Ik krijg de popup wel maar voreger kon ik van daaruit antwoorden.  Nu kan ik antwoorden maar deze worden pas verzonden bij het openen van de app zelf. Kan ik dit oplossen? (Samsung S20 FE gebruiker)

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_RVprBfI,

Bedankt voor jouw bericht. Dit zou moeten werken wanneer je de notificatie ingedrukt houdt en daarna naar beneden veegt. Je zou dan de optie moeten krijgen om een bericht te typen. Zie ook de onderstaande link voor de instructie van WhatsApp zelf. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/4ebIemK

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Mayke_Post
First Poster
Opties
Dag,
Ik loop nu ook tegen het probleem aan dat ik geen pop-up melding krijg ook als mijn telefoon ontgrendeld is. Het symbool van whatsapp komt er wel te staan maar mijn mobiel geeft geen trilling dat hij iets ontvangt en laat ook niks zien. Nu heb ik alles dubbel en nog een keer gecontroleerd en alles staat aan en doet het.
De eerdere oplossing die gegeven is vind ik geen fijne oplossing en zou toch graag de normale pop-up melding willen hebben en mijn telefoon die reageert op een whatsapp bericht die binnenkomt.

Ik heb een Samsung s24 met de nieuwste Android versie.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mayke_Post,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je dit ervaart wanneer alles up-to-date is ga naar Instellingen ---> Meldingen ---> Geadvenceerde instellingen ---> Zwevende meldingen ---> Slimme pop-upweergave aanklikken. Laat weten of het zo dan wel werkt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes