Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop up bericht whats app

(Onderwerp aangemaakt op: 26-04-2024 05:20 PM)
229 Weergaven
RW2022
First Poster
Opties

Het lukt mij niet om via instellingen ervoor te zorgen dat ik popup bericht krijgen als er een WhatsApp bericht binnenkomt. Ik moet nu voortdurend mijn whatsapp openen om überhaupt te zien of er een bericht is. Heel onhandig. Ik heb het geprobeerd via instellingen, app, whatsapp etc en via whatsapp en dan instellingen. Daar krijg ik te zien popup melding niet beschikbaar. Wat doe ik verkeerd?

43 Antwoorden
Peerke65
First Poster
Opties
Bij wathsapp staat pop up melding niet beschikbaar. Hoe kan ik dat aanpassen. Volgens mij is het na de laatste update gekomen. Gr
Peter
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Peerke65, goedemorgen. 

Wat is het typenummer van jouw telefoon? Als je gaat naar Instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Zwevende meldingen > Opgenomen apps, staat hier WhatsApp ook ingeschakeld?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jilleh
Student
Opties
Hallo,
Ik krijg geen melding meer binnen nadat ik de groepsgesprekken op dempen zet... voorheen kreeg ik daar een popup van, maar dat is dus ook niet meer.
Van de één op één gesprekken krijg ik het wel gewoon binnen (ook na veel aanpassen etcetera.) Wat zie ik over het hoofd?
Betreft een S23

Alvast bedankt!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jilleh, goedemiddag.

Je kan in de WhatsApp-app de geluiden en het trillen van de groepsberichten uitzetten, je hoeft deze dan niet te dempen. Je krijgt dan wel weer de pop-ups op het scherm te zien.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jilleh
Student
Opties
Hi Martijn,
Ah... dat wist ik niet! Dat is dan nieuw?
Bedankt iig!
marionh75
Student
Opties
Ik zit opeens met hetzelfde probleem. Ik kreeg geen popup meer in mijn statusbalk. Ik moet ook steeds mijn apps openingen om te kijken of ik een bericht heb gehad. Ik hoor wel geluid en moet dan gaan zoeken welke app het is. Bij mij zie ik totaal geen popup. Ik heb alles gedaan wat hierboven staat en ook ik zie bij whatsapp geen popup beschikbaar staar terwijl dat allemaal aan staat. Zwaar irritant. Ik heb de s23 ultra
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @marionh75, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? Maak je ook gebruik van een thema of launcher? Gaat het in deze om meldingen in het algemeen of om meldingen in de statusbalk?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_5aznAlN
First Poster
Opties

Het lukt mij niet 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_5aznAlN,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Marinatje70
First Poster
Opties
Wat ik ook doe ik krijg ook geen melding dat ik een app heb ontvangen. Daar bedoel ik dus mee een balkje met tekst dat er een app is met een stukje tekst. Op mijn iPhone had ik dit wel. Nu net een nieuwe samsung gekocht maar kan dit niet meer
0 Likes