op 27-09-2019 07:13 PM
Hallo allemaal,
Sinds enige tijd heb ik een A70. Ik wil de standaard agenda app graag gebruiken. Echter, wanneer ik de widget op het startscherm zet, blijven alle afspraken van een dag staan. Ik zou graag willen dat afspraken wanneer ze zijn verlopen niet meer zichtbaar zijn in de widget. Wanneer ik een willekeurige widget gebruik, vervallen de oude afspraken wel wanneer ze zijn verlopen. De batterij-instellingen staan op geoptimaliseerd. Is het zo dat de widget standaard alle afspraken laat zien ondanks dat ze verlopen zijn of doe ik iets verkeerd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-03-2025 10:43 AM
Zeker. Het blijkt dat de standaard agenda-app (4x2 formaat Lijst) alle items van die dag standaard weergeeft. Dat kan je niet anders aanpassen. Wanneer je maand en vandaag gebruikt (eveneens 4x2) vervallen de agenda-items wel als ze zijn afgelopen.
op 30-09-2019 10:36 AM
op 30-09-2019 11:26 AM
Hoi Tim,
Alle afspraken blijven eigenlijk staan nadat ze verlopen zijn. In de agenda heb ik mijn werkafspraken staan (Office 365) en prive afspraken (Gmail). Daarnaast staat ook het account Samsung Calendar aangevinkt, maar daar heb ik geen afspraken onder gezet. Dit account is aangemaakt met mijn Gmail adres.
Groeten,
Aryan
op 30-09-2019 11:30 AM
Ah oké, in dit geval wil ik een meekijkafspraak voor je inplannen. Een expert kijkt dan van afstand mee op je toestel om de nodige instellingen na te lopen. Lijkt dat je wat? Dan ontvang ik graag een privébericht met jouw volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak.
op 30-09-2019 01:49 PM
Dank je wel Tim, PB aan je verzonden.
op 05-03-2025 04:03 PM
Ik heb dit probleem momenteel ook, maar lees helaas niet of dit issue destijds is opgelost, kunt u aangeven wat de fix is geweest om dit op te lossen? Hiervoor dank.
op 08-03-2025 10:43 AM
Zeker. Het blijkt dat de standaard agenda-app (4x2 formaat Lijst) alle items van die dag standaard weergeeft. Dat kan je niet anders aanpassen. Wanneer je maand en vandaag gebruikt (eveneens 4x2) vervallen de agenda-items wel als ze zijn afgelopen.