Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix kijken maar helderheid pas alleen ondertiteling aan

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2024 10:11 PM)
233 Weergaven
Yoloboy123
First Poster
Opties

Hoii, sinds dat ik een nieuwe samsung S24 ultra heb is mij opgevallen dat ik tijdens het kijken van een netflix film of serie de helderheid van de film/serie maximaal is maar dat de ondertitel donker staat. Nu weet ik hoe ik de helderheid moet aanpassen bij netflix (de linker balk met het zonnetje) maar dit pas niet mijn scherm helderheid aan nee alleen de ondertitelings helderheid. Nu heb ik dus een film/serie met maximale helderheid maar een onleesbare ondertitel. Is dit een instelling in mijn telefoon of ligt het aan netflix?

0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_m3sa29s,

Bedankt voor jouw bericht. Zie de onderstaande link over wat Netflix hierover zegt.

https://bit.ly/3LAMqjS)%20op%20je%20apparaat%20wijzigen.

Volgens hun moet je de HDR isntellignen voor de app wijzigen. Zie hiervoor ook de link hieronder.

https://bit.ly/3LDNCTO

Laat weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Yoloboy123
First Poster
Opties
Dankjewel voor je bericht dit bericht heb ik ook gelezen op de netflix site Alleen de HDR instellingen zijn te weizigen op de tv niet voor de Android variant. Na mijn mening heeft dit niks met de telefoon te maken maar echt met netflix zelf
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Yoloboy123,

Dit lijkt inderdaad met Netflix te maken te hebben. Je kan wel proberen de automatische helderheid aan te passen via de Instellingen ---> Weergave en helderheid. Ik denk alleen dat dit niet zal helpen. Je kan proberen een bericht te sturen naar Netflix hierover. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Yoloboy123
First Poster
Opties
Jaa ik had een bericht gestuurd naar netflix. Ze gaven aan dat dit met HDR temaken heeft en dit niet uit kan op Android. Als oplossing kan ik een goedkoper abonnement nemen i.p.v de premium. Slaat nergens op ik betaal voor premium en raden ze aan om maar een goedkoper abonnement te nemen haha
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Yoloboy123,

Wat wellicht in de tussentijd kan helpen is om de kleur van de ondertiteling te veranderen. Dit kan je bij Netflix doen bij profielinstellingen als het goed is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
venderholst
First Poster
Opties
Hi! Ik herken dit! Maar dan voor de gewone S24. Hebt u ondertussen een oplossing gevonden? Ik zit nu ook te rommelen in de kleuren maar wordt het niet beter op.
0 Likes
Danielle07
First Poster
Opties
Hi, ik heb ook dit probleem en ben dan ook erg benieuwd of er een oplossing voor is gevonden? Groetjes Daniëlle
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Daniëlle,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je ook graag verder. Kan je ons voorzien van jouw modelcode?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes