Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Streaming apps lopen vast

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2025 09:23 PM)
387 Weergaven
Bibi871
Journeyman
Opties

Goedenavond,

Op mijn Samsung a13 kan ik geen video's meer streamen van bijvoorbeeld Netflix, Disney, hbo. Zodra ik een filmpje aan klik slaat m'n hele telefoon vast. Zelfs resetten kost heel veel moeite. Het geluid werkt wel, het beeld doet niets en blijft staan op loading.

Ik kan wel filmpjes kijken van de galerij of andere apps. Enig idee wat ik kan proberen?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bibi871,

Bedankt voor jouw bericht. Hopelijk kan je gauw weer gebruik maken van de streaming apps. Hopelijk kan ik je verder helpen. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Bibi871
Journeyman
Opties

Jaaaaaaaa het werkt weer!!!!!!

Ik ben hier super blij mee, hartstikke bedankt! 

Ik kreeg niet die dingen in beeld om aan te klikken, maar het weer opstarten duurde lang en hij ging de apps optimaliseren en ik kan weer streamen!!!! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
ArleB
Journeyman
Opties
Heb je misschien vpn op je telefoon geïnstalleerd?
Nick-H
Pathfinder
Opties
Heb je wel een goede verbinding?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heeft het wel goed gewerkt op een eerder moment? Heb je sindsdien apps geïnstalleerd? Zo ja zou je kunnen proberen die te verwijderen. Goede kans dat er eentje de boel in de war schopt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bibi871
Journeyman
Opties

Dank voor je reactie, maar dat heb ik niet gedaan.

Bibi871
Journeyman
Opties

Dank voor je reactie, het ligt niet aan de verbinding.

0 Likes
Bibi871
Journeyman
Opties

Ja, het werkte altijd gewoon. Ik heb ook de betreffende apps al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit hielp ook niet.
Ik heb nu een aantal niet gebruikte en twee recent geïnstalleerde apps verwijderd (wel betrouwbare apps). Helaas slaat hij nog steeds helemaal vast.

0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Is het alleen bij streaming?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar instellingen > verbindingen > Meer verbindings instellingen en post een screenshot van wat je daar allemaal ziet.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bibi871
Journeyman
Opties

Ja, alleen bij streaming. M'n galerij en Instagram en Facebook bijvoorbeeld, daar lukt 't wel. 

0 Likes