Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Streaming apps lopen vast

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2025 09:29 PM)
248 Weergaven
Bibi871
Journeyman
Opties

Goedenavond,

Op mijn Samsung a13 kan ik geen video's meer streamen van bijvoorbeeld Netflix, Disney, hbo. Zodra ik een filmpje aan klik slaat m'n hele telefoon vast. Zelfs resetten kost heel veel moeite. Het geluid werkt wel, het beeld doet niets en blijft staan op loading.

Ik kan wel filmpjes kijken van de galerij of andere apps. Enig idee wat ik kan proberen?

0 Likes
17 Antwoorden
Bibi871
Journeyman
Opties

1000064216.jpg

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En dat is waarschijnlijk het probleem.. Prive Dns staat aan, zet dat op automatisch en test of alles goed werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bibi871
Journeyman
Opties

1000064237.jpg

 hij stond al zo toen ik nu de instellingen opende. Geen idee waarom het nu anders was. Misschien omdat ik nu niet op m'n werk ben.

Helaas. Weer hetzelfde. 

Toen ik eindelijk m'n telefoon opnieuw opgestart kreeg (hij slaat echt helemaal vast) stond er voor 't eerst : proces systeem reageert niet. 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Is het een werk telefoon?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bibi871
Journeyman
Opties

Nee, gewoon m'n eigen telefoon. 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bibi871,

Bedankt voor jouw bericht. Hopelijk kan je gauw weer gebruik maken van de streaming apps. Hopelijk kan ik je verder helpen. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Bibi871
Journeyman
Opties

Jaaaaaaaa het werkt weer!!!!!!

Ik ben hier super blij mee, hartstikke bedankt! 

Ik kreeg niet die dingen in beeld om aan te klikken, maar het weer opstarten duurde lang en hij ging de apps optimaliseren en ik kan weer streamen!!!! 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Bibi871,

Ik wens je nog veel (kijk)plezier met jouw A13! Je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je nog meer vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager