op 24-02-2024 11:34 AM
Heel vervelend is het dat om wat voor reden dan ook Samsung/Android het nodig vond om geluid per app te beperken. Om het het deels te kunnen helpt dit topic Opgelost: Geluid per app - Samsung Community maar je kan alleen geluiden kiezen uit het lijstje. Waar ik een lange ringtone wil gebruiken i.p.v. een melding ping of ting (kort geluid) kan ik zelf dit niet meer beheren. Voorheen had je nog een optie om ook geluiden elders op je telefoon te kiezen (MP3) maar deze optie is ook verdwenen. Ik snap niet waarom deze functies eruit gehaald zijn. Ik heb bijvoorbeeld een deurbel (die bij alle voorgaande versies in je app zelf de meldingsgeluid beheerde maar dat is nu sowieso uitgeschakeld??) die rinkelt nu met meldingsgeluid van 1 seconde en er zijn geen langere beschikbaar. Je mist nu met grote regelmaat de deurbel.
Ik kan me niet voorstellen dat er work around is die dit oplost ik denk maar aan een update.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-02-2025 01:21 PM
Hallo @mrJisDissapointed,
Bedankt voor jouw feedback. Ter controle, had je 'Meldingscategorien voor elke app beheren' wel aangezet? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Meldingen ---> Geadvanceerde instellingen ---> 'Meldingscategorien voor elke app beheren' kan je hier aanvinken. Kan je controleren of je dan wel per app het geluid kan instellen?
Met groet,
Ajay
op 10-03-2025 01:35 PM
Bedankt voor jouw bericht @Esthervs,
Ik help jou ook graag verder! Ter controle, nadat je Meldingscategorien aan had gezet, was je ook gegaan naar 'Apps ---> de betreffende app ---> Meldingen ---> Meldingscategorieën ---> Klik op een tekst van een melding ---> Zorg ervoor dat Melding is gevinkt ---> Klik op geluid'?
Met groet,
Ajay
op 27-02-2024 09:24 AM
Hallo @Members_BoUiwM7,
Bedankt voor jouw feedback. Je kan e.v. kijken of er derde partij apps hiervoor beschikbaar zijn (op eigen risico). Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan jouw feedback en kunnen het e.v. overleggen voor een toekomstige update. Het is in iedere geval gelijk intern bekend bij ons.
Met groet,
Ajay
op 29-02-2024 09:13 PM
op 01-03-2024 12:58 PM
Ik heb mijn best gedaan hoor, maar als ik met de Samsung Members App / Ondersteuning / Diagnose worden er geen fouten gevonden. Best logisch want het is geen hardware issue maar een besturingssysteem issue. Hoe kan het dat als je een mobiel uit het topsegment aangeschaft hebt (doe ik jaarlijks zodra de nieuwe versie uitkomt sinds de Galaxy S1) dat je als gebruiker zoveel moeite moet doen om bugs te verhelpen. Ik heb het hier gepost. Bovenaan staat Samsung en moderators worden ook betaald door Samsung. Dus regel dit gewoon goed en snel en laat je dik betalende klant met rust. De adviezen zijn dus tot nu toe niet bruikbaar. Iemand een beter idee....
op 04-03-2024 11:27 AM
Hallo @Members_BoUiwM7,
Bepaalde apps hebben die gewenste functie zelf ingebouwd maar dat doen niet alle Appmakers. Bij het maken van foutrapporten kan je het het kiezen van de categorie de issue ook in eigen woorden typen. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 01-06-2024 06:55 PM
op 01-07-2024 03:03 AM
Gaat Samsung hier nog iets aan doen? Anders ga ik mijn nieuwe toestel retour sturen. Voor mijn werk heb ik bepaalde meldingen die ik met een hard alarm wil ontvangen zodat ik er wakker van wordt. Dit is niet meer mogelijk? Ook de alarmmeldingen van HartslagNu (een systeem waarmee je wordt opgeroepen voor reanimaties in je omgeving) ontvang ik alleen nog maar met een enkele 'piep.' Dit trekt totaal geen attentie en is daardoor echt waardeloos!
op 02-07-2024 12:56 PM
Bedankt voor jullie bericht en feedback. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
22-07-2024 01:49 AM - bewerkt 22-07-2024 01:50 AM
op 24-07-2024 11:25 AM
Hallo @Members_wxaYyze,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Zie de instructies uit de onderstaande link.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay