Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid per app beperkt van Galaxy S23(ultra) naar S24(Ultra)

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2024 11:34 AM)
2696 Weergaven
Members_BoUiwM7
Student
Opties

Heel vervelend is het dat om wat voor reden dan ook Samsung/Android het nodig vond om geluid per app te beperken. Om het het deels te kunnen helpt dit topic Opgelost: Geluid per app - Samsung Community maar je kan alleen geluiden kiezen uit het lijstje. Waar ik een lange ringtone wil gebruiken i.p.v. een melding ping of ting (kort geluid) kan ik zelf dit niet meer beheren. Voorheen had je nog een optie om ook geluiden elders op je telefoon te kiezen (MP3) maar deze optie is ook verdwenen. Ik snap niet waarom deze functies eruit gehaald zijn. Ik heb bijvoorbeeld een deurbel (die bij alle voorgaande versies in je app zelf de meldingsgeluid beheerde maar dat is nu sowieso uitgeschakeld??) die rinkelt nu met meldingsgeluid van 1 seconde en er zijn geen langere beschikbaar. Je mist nu met grote regelmaat de deurbel.

Ik kan me niet voorstellen dat er work around is die dit oplost ik denk maar aan een update.

Spring naar oplossing
15 Antwoorden
ines1979
First Poster
Opties
Heel jammer indd dat je per app geen ander geluid meer kan instellen. Zo heb ik bijv voor mijn prive mail ook een ander geluid als voor mijn werkmail. Maar dat kan nu niet meer bij de S23.
Voorheen de S20
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ines1979,

Bedankt voor jouw bericht. Als het goed is moet het lukken als je gaat naar Apps ---> de betreffende app ---> Meldingen ---> Meldingscategorieën ---> Klik op een tekst van een melding ---> Zorg ervoor dat Melding is gevinkt ---> Klik op geluid.

Wanneer dit niet lukt, wat krijg je dan te zien wanneer je de stappen probeert te volgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
mrJisDissapointed
First Poster
Opties
Applaus voor Samsung. Ze verkopen een duur prul waar ik minder mee kan dan ik had verwacht. Geen afzonderlijke geluiden per app is daar een van. Volgende phone wordt zeker geen Samsung meer, tenzij ze hun softwarebeleid eens grondig aanpakken. Tot nu toe hebben ze veel geld binnengehaald maar geen moeite gedaan om (voorgaande) bestaande functie over te nemen. A.I. is niks, ik heb er geen ene fluit aan. Bye bye Samsung. S24 is een flop.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mrJisDissapointed,

Bedankt voor jouw feedback. Ter controle, had je 'Meldingscategorien voor elke app beheren' wel aangezet? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Meldingen ---> Geadvanceerde instellingen --->   'Meldingscategorien voor elke app beheren' kan je hier aanvinken. Kan je controleren of je dan wel per app het geluid kan instellen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Esthervs
First Poster
Opties

Ik heb net de S25 Ultra in gebruik. Helaas kan ik nergens de geluiden per app instellen.... 

Als ik deze instructie volg  Instellingen ---> Meldingen ---> Geadvanceerde instellingen --->   'Meldingscategorien voor elke app beheren' ook niet.... 

inmiddels toch gelukt 😉

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht @Esthervs,

Ik help jou ook graag verder! Ter controle, nadat je Meldingscategorien aan had gezet, was je ook gegaan naar 'Apps ---> de betreffende app ---> Meldingen ---> Meldingscategorieën ---> Klik op een tekst van een melding ---> Zorg ervoor dat Melding is gevinkt ---> Klik op geluid'?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes